شناسه خبر : 24783

اختصاصی چابک آنلاین؛

بیمه زندگی خاورمیانه به جایگاه اول بازار بیمه های زندگی نظر دارد

نویسنده: محمدابراهیم امین
بیمه زندگی خاورمیانه به جایگاه اول بازار بیمه های زندگی نظر دارد

بازتاب بستر سازی برپایه مکانیزاسیون کامل و بکارگیری نیروی انسانی توانمند و با انگیزه، علیرغم وضعیت نابسامان اقتصادی، دستیابی به ۳ درصد سهم بازار بیمه های زندگی و ۰.۵ درصد سهم از کل حق بیمه کشور در سال ۱۴۰۰بود.

تحقق حق بیمه 500میلیارد تومانی و با ارائه بیمه نامه های انفرادی و بدون داشتن بیمه نامه گروهی حکایت از توانمندی و سختکوشی نمایندگان فروش شرکت در اقصی نقاط کشور داشت که توانسته اند تاکنون حدود 200 هزار نفر از هموطنان را به خرید بیمه نامه های شرکت بیمه زندگی خاورمیانه تشویق کنند.

پایداری فروش و ماندگاری شرکت در گروی بکارگیری وآموزش شبکه فروش توانمند، ارائه محصولات جذاب، خدمات قابل دسترس، به‌روز و منصفانه در زمینه صدور بیمه نامه، ارزیابی و پرداخت خسارت، بر بستر سیستم یکپارچه، اصلاح پذیر، قابل توسعه، تسهیل گر و برخط بیمه گری است.

همه این امکانات در قالب سیاستگزاری مستمر هیات مدیره بر پایه تصمیم سازی مدیران اجرائی شرکت، استمرار می یابد.

آنچه در سال گذشته به دست آمد، گام اول آماده سازی و تدارک شرکتی است که به اهداف بلند و کسب دستاوردهای ممتاز در بازار بیمه های زندگی چشم دوخته است.

اولین شرکت تخصصی بیمه زندگی کشور به جایگاه اول در بازار بیمه های زندگی  نظر دارد و طلیعه بروز و ظهور آن درگروی همراهی، همگامی و پشتیبانی سهامداران، هیات مدیره، نمایندگان فروش، کارکنان و بالاتر از همه مشتریان بالفعل و بالقوه شرکت تحت نظارت مدبرانه و منصفانه نهاد ناظر صنعت بیمه یعنی بیمه مرکزی است.

تعهد شرکت بیمه، مشتری مداری، مدیریت مبتنی بر دیالوگ و گفتگو با تمامی ذینفعان، حرفه ای گری، ترویج خلاقیت، نوآوری و نواندیشی، الگو برداری از تجربه های موفق جهانی، رقابت همدلانه با بازیگران بازار بیمه، قانون مداری و بهره گیری از آخرین یافته های تکنولوژی در مکانیزاسیون فرآیندها و احترام به حقوق انسانی و طبیعت سرلوحه و چارچوب نظری تصمیم گیری و اجرا در شرکت بوده و خواهد بود.

باشد که همدلی، همکاری و همراهی تمامی ذینفعان ، مسیر موفقیت های بیشتر آینده را هموار سازد.

 رئیس هیات مدیره شرکت بیمه زندگی خاورمیانه

ارسال نظر