شناسه خبر : 34377

اختصاصی چابک آنلاین ؛

آینده بنزما همچنان در ابهام!

آینده بنزما همچنان در ابهام!

مهاجم فرانسوی پس از اینکه تمام کیفیتش را به دنیا نشان داد حالا جایزه اسطوره مارکا را دریافت کرد.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، کریم بنزما با لبخند وارد مراسم شد، لبخند فوتبالیستی که می‌داند کارش را عالی انجام داده و تمام توانایی هایش را به دنیا نشان داده است.

 او حالا بعد از سپری کردن دو فصل فوق العاده و دریافت توپ طلای 2022 حالا به جمع اساطیر مارکا نیز پیوست، جایزه ای که می تواند پایانی بر دوران منحصر به فرد او در اسپانیا و رئال مادرید باشد. 

بنزما در محاصره کودکان روی صحنه رفت تا توضیح دهد که رئال مادرید برای او چه معنایی دارد و اولین روزی که پا به سانتیاگو برنابئو گذاشت چه چیزی را تجربه کرده است. 

بنزما در این مورد توضیح داد: «به دوران حرفه ای خودم افتخار می کنم. زمانی که به رئال مادرید رفتم بچه بودم، فقط 21 سال داشتم... آن زمان فقط به دنبال این بودم که از بازی کردن در مادرید لذت ببرم، اما حالا می‌بینم که خیلی بیشتر از چیزی که می خواستم اینجا به دست آورده‌ام. 

هیچ باشگاه دیگری مانند رئال مادرید وجود ندارد. 

بازی در رئال مادرید همیشه رویای من بوده و این تیم بهترین در دنیاست.»

کریم قبل از دریافت جایزه اسطوره مارکا این فرصت را داشت که لیستی از بازیکنانی که سال های قبل این جایزه را برده‌اند را مشاهده کند. 

بنزما پس از بررسی این لیست گفت: «آنها اسطوره و از بهترین های ورزشی هستند. 

من واقعا تمام ورزشکارانی که این جایزه را دارند را تحسین می‌کنم.

 بسیار مفتخرم که اینجا حضور دارم.» علاوه بر این، کریم جملاتی را در وصف مدیر عامل مادرید، فلورنتینو پرز گفت:«او مردی است که به من اجازه داد امروز اینجا باشم. 

مردی که زین الدین زیدان را به خدمت گرفت و مردی که مرا به رئال مادرید آورد.» 25 عنوان قهرمانی در رئال مادرید او را به همراه مارسلو به پرافتخارترین بازیکنان تاریخ باشگاه تبدیل کرده است.

 پنج جام باشگاه‌های جهان، چهار سوپرکاپ اروپا، چهار سوپرکاپ اسپانیا، چهار لیگ، سه کوپا دل ری، یک توپ طلا، یک پیچیچی، 456 گل (دومین گلزن تاریخ باشگاه بعد از کریستیانو رونالدو).

 بیشترین پاس گل (212) و پنجمین بازیکن از نظر تعداد بازی در تاریخ باشگاه، همه عناوین و رکوردهایی است که بنزما در مادرید به آن رسیده است. 

کریم در مورد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته و قدردانی از هواداران گفت:«مسیر قهرمانی فصل گذشته بسیار خاص بود. نمی دانم دوباره تکرار خواهد شد یا نه، اما بهترین مسیری بودکه تجربه کردم. 

وقتی در زمین بازی هستم، احساس می کنم هواداران مرا دوست دارند، این به من اعتماد به نفس بیشتری می دهد و همه چیزم را برای این تیم در زمین می‌دهم.» 

مثال کریم و تعریف کامل

فرانسوی در جواب به این سوال که وظیفه اصلی او در زمین چیست گفت:«من نه 9، نه 10و نه 9.5 هستم... من گل زدن را بلدم، اما فوتبال بازی کردن را دوست دارم و دوست دارم پیشروی کنم، پاس گل بدهم، کارهایی انجام می دهم که در سایر مهاجمان دیده نمی شود.

 رونالدو مثل سانتیانا نیست، من مثل رونالدو نیستم... اما سعی می‌کنم شبیه خودم باشم.»

 او بعد از دریافت این عنوان هم تیمی هایش را فراموش نکرد و گفت: «من همیشه به هم تیمی هایم نیاز داشتم. این جایزه متعلق به همه است و بدون آنها موفق نمی‌شدم.»

آینده پر ابهام

بنزما در مورد حواشی و شایعات اخیر در مورد پیوستنش به الاتحاد عربستان گفت: «چرا باید در مورد آینده صحبت کنم؟ 

در رئال مادرید هستم.

 واقعیت چیز دیگری است، نه آنچه در اینترنت گفته می شود. 

از هر لحظه در مادرید لذت می برم.»

کریم بنزما در جواب به اینکه برای هواداران رئال چه پیامی دارید گفت:« یک، دو، سه... زنده باد مادرید!»

بعد از خبرنگاران نوبت به بچه ها رسید تا سوالات خود را از شماره 9 مادرید بپرسند. 

گل مورد علاقه:« اولین گلم برای رئال مادرید و همچنین پاننکا در اتحاد دو گل مورد علاقه من هستند.»

آیا مادرید را ترک خواهی کرد؟ «من شنبه یک بازی دارم، فردا تمرین خواهم کرد، بنابراین در حال حاضر در مادرید هستم.

 

ارسال نظر