شناسه خبر : 34339

اختصاصی چابک آنلاین؛

کریم بنزما در یک قدمی درآمد ۱۰۰ میلیون یورو درسال

کریم بنزما در یک قدمی درآمد  100 میلیون یورو درسال

آیا کریم بنزما پس از ۱۴ سال حضور در رئال مادرید آخرین بازی خود را یکشنبه در خانه مقابل اتلتیک بیلبائو انجام خواهد داد؟

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، درحالیکه چند هفته پیش به نظر می رسید او تا ژوئن 2024 با سفیدپوشان تمدید کند، حال به نظر می‌رسد مهاجم 35 ساله نیم نگاهی به خروج از پایتخت اسپانیا در پایان فصل دارد.

روزنامه‌نگار فابریزیو رومانو، فاش کرد که برنده توپ طلای 2022 تماس هایی را از اسپانیا دریافت کرده است، همانطور که مطبوعات اسپانیا و به ویژه ال موندو اعلام کرده‌اند، این مرد فرانسوی ممکن است با این ماجراجویی وسوسه شود.

رومانو نوشت: از طرف اطرافیان بنزما به رئال مادرید اطلاع داده شده که آنها به طور جدی در حال بررسی این پیشنهاد هستند و به زودی در مورد آینده تصمیم خواهند گرفت.

گفته می‌شود لیونی سابق که انتظار می رود تصمیمش را در پایان هفته به صورت رسمی اعلام کند، این پیشنهاد را هفته گذشته و قبل از بازی مقابل سویا دریافت کرده است.

رئال از قبل تصمیم بنزما را می دانست.

ازطرف دیگر،اتلتیک با بررسی ماجرا اشاره کرده است که رئال مادرید این پیشنهاد را از عربستان سعودی دریافت کرده است و باشگاه اسپانیایی از تصمیم کریم بنزما از قبل مطلع است. 

درست است که فرانسوی درخشش فصل گذشته خود را نداشت اما همچنان به عنوان بازیکنی که بالای سی سال سن دارد بسیار تاثیر گذار است.

(توجه داشته باشید: 30 گل در تمام رقابت ها در مقایسه با 44 گل در فصل 2021-2022).

اگر کریم بنزما تصمیم بگیرد برای دو فصل به کریستیانو رونالدو در لیگ برتر عربستان بپیوندد، علاوه بر امکان انتخاب باشگاه مورد علاقه‌اش، سالانه 100 میلیون یورو خالص بدون مالیات درآمد خواهد داشت.

به موازات آن، فرانسوی‌ می‌توانند به عنوان بخشی از تلاش این کشور برای میزبانی جام جهانی 2030، سفیر عربستان سعودی شود.

 

ارسال نظر