شناسه خبر : 34143

تردید النصر برای قهرمانی

رونالدو امید را زنده نگه داشت

رونالدو امید را زنده نگه داشت

آن طور که به نظر می‌رسد اولین فصل ستاره سابق رئال مادرید در عربستان سعودی بدون جام به پایان می رسد اما النصر همچنان می تواند به قهرمانی در لیگ کور سوی امیدی داشته باشد.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، انتقال کریستیانو رونالدو به عربستان سعودی آنطور که او احتمالاً انتظار داشت، بدون مشکل پیش نرفت.  

شکست در دربی و جام حذفی 

در حالی که بازیکن پرتغالی را نمی توان به خاطر عملکردش (14 گل و 2 پاس گل در 15 بازی لیگ) مورد انتقاد قرار داد، النصر در اواسط آوریل در یک دربی حساس مقابل رقیب سرسخت الهلال شکست خورد تا از کورس قهرمانی در لیگ عقب بیافتد آن هم درست قبل از حذف شدن از جام پادشاهی در نیمه نهایی توسط الوحده ! 

تهدید به دستگیری و اخراج! 

رونالدو در شکست مقابل الهلال به طور معجزه آسایی از دریافت کارت قرمز بعد از کشتی گرفتن با حریف در زمین فرار کرد و پس از بازی زمانی که هواداران رقیب نام مسی را بر سر رونالدو فریاد می‌زدند رونالدو از کوره در رفت و حرکتی را انجام داد که به مذاق الهلالی ها خوش نیامد. 

پس از این واکنش طوماری به وزارت عمومی عربستان سعودی ارائه شد تا او را به دلیل رفتار غیر ورزشی که رو به هواداران الهلال پس از پایان بازی داشت از عربستان اخراج کنند.  

رونالدو النصر را در کورس نگه داشت 

با تمام این اتفاقات، ممکن است همچنان یک نور بسیار کم در انتهای تونل فصل  وجود داشته باشد. 

روز سه‌شنبه، ستاره سابق منچستریونایتد تیمش را در یک پیروزی غیر منتظره گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند، الشباب تا دقیقه 40 دو گل به النصری ها زده بود و انتظار می‌رفت که پیروزی راحتی در پیش داشته باشند اما از ثانیه های پایانی نیمه اول ورق به نفع زرد پوشان النصر برگشت و تالیسکا و غریب گل های اول و دوم النصر را به ثمر رساندند و کریستیانو موفق شد روی پاس لوییز گوستاوو گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند و تیم را در کورس قهرمانی نگه دارد.  

النصر برای قهرمانی در لیگ چه نیازی دارد؟ 

در حالی که گل رونالدو، النصر را در کورس قهرمانی نگه داشته است اما سرنوشت آن‌ها هنوز دست خودشان نیست.

 هم النصر و هم الاتحاد در راه قهرمانی در دو بازی باقیمانده باید به مصاف تیم های میان و پایین جدولی بروند. بنابراین تیم رونالدو برای رسیدن به قهرمانی علاوه بر برد به لطف رقیب هم نیاز دارد. 

در صورتی که تیم ها در امتیاز به تساوی برسند، عنوان قهرمانی به الاتحاد تعلق خواهد گرفت، زیرا ملاک انتخاب قهرمانی درعربستان بعد از امتیاز، برتری در بازی های رو در روست. 

این دو تیم قبل از ورود رونالدو در ماه اکتبر در بازی رفت 0-0 مساوی کردند، اما مردان نونو در بازی برگشت در جده در ماه مارس 1-0 پیروز شدند. 

بنابراین النصر باید دو بازی باقیمانده خود را ببرد و امیدوار باشد که رقیب عنوان قهرمانی در هر دو بازی خود امتیازی از دست بدهد.

 

ارسال نظر