شناسه خبر : 34183

اختصاصی چابک آنلاین؛

بلینگهام در مادرید!

بلینگهام  در مادرید!

رئال مادرید با بورسیا دورتمند به توافق نهایی رسید.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، رئال مادرید پس از ماه ها ،در حال نزدیک شدن به هدف اصلی نقل و انتقالات خود است. 

جود بلینگهام اولویت اول فلورنتینو پرز در تابستان ۲۰۲۳ بوده و او در آستانه جذب بازیکن خود است.

رئال مادرید  پس از اتمام فصل بوندسلیگا با بلینگهام قرارداد خواهد بست. 

بروسیا دورتموند در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار دارد و پس از پایان رقابت‌های خود، انتظار می‌رود با رئال مادرید به یک توافق بزرگ دست یابد.

رئال مادرید قبلاً با بلینگهام به توافق شخصی رسیده و آمادگی این بازیکن را برای پیوستن به جمع سفید پوشان به دست آورده و توافق با دورتموند آخرین  مرحله این انتقال بود. 

حال با توجه به گزارش های منتشر شده توافق نهایی با سران زردپوشان حاصل شده، اما قرار است همه چیز بعد از پایان بوندسلیگا به مرحله اجرا برسد.

گفته می‌شود این قرارداد ۶ ساله و با رقم ۱۰۰ میلیون یورو ثابت + پاداش بسته شود و امضای رسمی این قرارداد به  آینده نزدیک موکول خواهد شد. 

منچسترسیتی و لیورپول نیز در رقابت برای این بازیکن حضور داشتند اما تمایل شخصی این بازیکن برای انتقال به مادرید باعث شد که دو تیم در این راه شکست بخورند و مادرید به هدفش برسد.

حتی گفته می‌شد رقمی که منچستر سیتی برای به خدمت گرفتن بلینگهام پیشنهاد داده، بسیار بیشتر از رقمی بود که مادرید حاضر به پرداخت آن شده است.

رئالی ها که در حال یک پوست اندازی اساسی در تیم خود هستند حالا می‌توانند با به خدمت گرفتن بلینگهام قدرت بیشتری به خط هافبک پر انرژی خود در سال های پیش رو بدهند.

 

ارسال نظر