شناسه خبر : 34286

اختصاصی چابک آنلاین؛

کریم بنزما و وسوسه‌ی ۲۰۰ میلیون یورویی!

کریم بنزما و وسوسه‌ی 200 میلیون یورویی!

"کریم بنزما" با وجود توافق شفاهی برای تمدید قرارداد یک ساله برای ماندن در رئال مادرید، با پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی از عربستان روبرو شده که آینده او را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، بر اساس گزارش های منتشر شده، کریم بنزما در مورد پذیرش پیشنهاد عربستان وسوسه شده است.

بنزما در فصلی که رئال مادرید فقط یکی از جام های ممکن را به دست آورد – کوپا دل ری – از نظر انفرادی عملکرد انفرادی قابل قبولی داشت.

لوس بلانکوس در رقابت قهرمانی لالیگا از بارسلونا عقب ماند و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط منچسترسیتی حذف شد.

بنزما در حال حاضر 35 ساله است و باسابقه ترین بازیکن رئال به حساب می‌آید.

به گفته رلوو، ممکن است تابستان امسال پس از 14 سال حضور، از جمع کهکشانی ها جدا شود.

این مرد فرانسوی در سال 2009 از لیون به مادرید پیوست و افتخارات بی شماری را در پایتخت اسپانیا به دست آورد. پس از بردن توپ طلا در سال 2022، او در این فصل فقط 23 بازی در لیگ انجام داد و موفق شد 18 گل به ثمر برساند و دومین گلزن برتر لالیگا لقب بگیرد.

درمجموع، او در بیش از 600 بازی از زمان انتقال 25 میلیون پوندی خود در 14 سال گذشته به میدان رفته و  بیش از 350 گل برای مادرید به ثمر رسانده است.

او پس از کریستیانو رونالدو (که در ژانویه پس از ترک منچستریونایتد به النصر نقل مکان کرد) می تواند دومین انتقال گرانقیمت لیگ عربستان نام بگیرد.

مشخص نیست که کدام باشگاه به بنزما پیشنهاد داده است.

هرچند که او چند هفته فرصت خواهد داشت تا تصمیم خود را بگیرد، بعید است اگر کاپیتان به دنبال جدایی باشد باشگاه مانع او شود.

بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا و همچنین ناکامی تیم در کسب عنوان قهرمانی لالیگا، تردیدها در مورد کریم بنزما تاثیر گذاری او در تیم را افزایش داد.

با این حال گفته می شود که باشگاه مطمئن است که او ماندن در باشگاه را انتخاب خواهد کرد و تیم برنامه های فصل آینده خود را با حساب بر روی حضور فرانسوی برنامه ریزی خواهد کرد.

 

ارسال نظر