شناسه خبر : 27215

اختصاصی چابک‌آنلاین؛

بیشترین افزایش اجاره واحدهای مسکونی در زمستان مربوط به کدام شهرها بود؟

بیشترین افزایش اجاره واحدهای مسکونی در زمستان  مربوط به کدام شهرها بود؟

بررسی داده های مرکز آمار ایران، نشان می دهد که در زمستان سال گذشته، متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختنی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی درکشور، ۳۶۸ هزار و ۶۹۴ ریال بوده که حاکی از افزایش ۱۶.۳ درصدی نسبت به فصل ماقبل و افزایش ۶۰.۹ درصدی نسبت به فصل مشابه سال ۹۹ است.

چابک آنلاین، شراره عبازاده ، بررسی ها نشان می دهد در زمستان سال گذشته، ازمیان مراکز استان های کشور، شهر تهران با یک میلیون و62 هزار و 714 ریال بالاترین مبلغ متوسط اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختنی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی را به خود اختصاص داده است .

براساس این گزارش، در زمستان سال گذشته، متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی در شهرتهران 22.2درصد نسبت به فصل ماقبل آن و 56.6 درصد نسبت به فصل مشابه سال 99 افزایش پیدا کرده است .

در این بررسی مشخص شد که زمستان سال گذشته، شهر کرج با متوسط مبلغ  575هزار 642ریال وشهر بندرعباس با متوسط مبلغ  377 هزار و 200 ریال اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختنی برای اجاره یک متر مربع زیربنای مسکونی در رتبه های دوم و سوم گران ترین شهرها برای اجاره قرار دارند.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی کلیک کنید

photo_2022-09-29_10-48-45

ارسال نظر