شناسه خبر : 26137

اختصاصی چابک آنلاین؛

مشارکت انجمن انبوه سازان مسکن در ادوار گذشته ضعف داشته است

مشارکت انجمن انبوه سازان مسکن  در ادوار گذشته ضعف داشته است

یک کارشناس صنعت ساختمان، گفت: از آنجایی که هزینه های مربوط به مسکن سهم عمده ای از سبد خانوار های ما را در برمیگیرد بنابراین انبوه سازی باید در مسیر بهبود کیفیت ساختمان ها حرکت کند و با ساخت و سازهای با کیفیت این اطمینان خاطر را برای مصرف کنندگان ایجاد کند که سرمایه ای که بابت ساخت مسکن هزینه می کند نه تنها اتلاف نخواهد شد بلکه در دراز مدت دارای ارزش افزوده نیز خواهد بود .

چابک آنلاین، شراره عبازاده، حجت الله عزیزی، درگفت وگو با چابک آنلاین، افزود: قراردادهای ساخت وساز مبتنی بر قیمت های غیرواقعی، موجب شده که برخی از سازندگان و انبوه سازان یا ساخت و ساز  را رها کنند و یا اینکه از کیفیت و استانداردهای لازم در ساخت و ساز چشم پوشی  کنند تا با قیمت پایین تر کار را به اتمام برسانند.

این کارشناس مسکن ، با بیان اینکه مشارکت اعضای انجمن انبوه سازان تهران در ادوار گذشته دچار ضعف بوده است، گفت: بهبود عملکرد انجمن ، نیاز به مشارکت مستمر بین اعضای انجمن دارد که این امر مستلزم تشکیل کارگروه های تخصصی به عنوان بازوی اجرایی انجمن است تا از تجارب ، تخصص و مهارت های اعضا در زمینه های مختلف بهره مند شویم .

عزیزی، ضمن تاکید بر بالا بردن مشارکت بین اعضای انجمن انبوه سازی تهران، گفت:  از ۱۸۰۰ شرکتی که عضو انجمن انبوه سازان تهران هستند، ۵۰۸ شرکت حق عضویت خود را در دوسال اخیر پرداخت کرده اند که نشان می دهد انجمن نتوانسته  به طور موثر اعضا را درگیر پروژه ها و مسائل فنی و حقوقی کند .

هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان تهران، ساعت ۲ بعد ظهر روز دوشنبه  ۳۱ مرداد ماه سالجاری برگزار خواهد شد .

در هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره انبوه سازان تهران، ۳۰ نفر نامزد شده اند که از این تعداد ۱۱ نفر به عنوان عضو اصلی هیات مدیره انجمن برگزیده خواهند شد .

 

ارسال نظر