مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه نوین در گفتگو با چابک آنلاین:

در شرایط فعلی خرید بیمه نامه بدنه یک ضرورت است

در شرایط فعلی خرید بیمه نامه بدنه یک ضرورت است

محمد تقی آرام فر با اشاره به ضرورت تهیه بیمه نامه بدنه در شرایط فعلی گفت: همواره این فرض وجود داشته که چنانچه مالک اتومبیلی در زمان مقصر بودن در یک حادثه و به خصوص در خسارت های مالی، از محل بیمه نامه شخص ثالث خود استفاده کند، به احتمال فراوان برای جبران آسیب وارده به خودروی خود نیز هزینه ای را باید بپردازد.

چابک آنلاین، این هزینه در صورت داشتن بیمه نامه بدنه می‌تواند از محل آن جبران شود. همچنین مالکان خودروها در صورت زیاندیده بودن همواره با مشکلاتی از جمله، متواری شدن مقصر از صحنه حادثه و عدم دسترسی به وی، عدم تهیه بیمه نامه شخص ثالث برای خودرو مقصر و ... مواجه هستند، که در صورت خریداری بیمه بدنه، می توان در این مواقع نیز به جبران خسارت اقدام کرد. وی در ادامه افزود: از طرف دیگر ماده 8 قانون بیمه شخص ثالث مصوب سال 1395 با تفکیک خودروها به دو دسته متعارف و نامتعارف، باعث شد که اهمیت تهیه بیمه نامه بدنه برای افراد، بیشتر مشخص شود. در واقع قانون مذکور تا حدودی قصد ترویج خرید بیمه های بدنه را نیز به همراه خود داشت. به دنبال چنین شرایطی بیمه گران نیز برای جلب نظر مالکان خودروها و افزایش فروش بیمه های بدنه، طرح‌ها و پوشش های متنوعی را در نظر گرفتند.

بیمه نوین نیز برای جلب رضایت مشتریان بیمه های بدنه، افزایش ضریب نفوذ این رشته و کسب پرتفوی مناسب، با استفاده از بررسی میدانی و تحقیقاتی، علاوه بر ایجاد پوشش های متنوع، مساله دریافت خدمات امدادی به هنگام بروز مشکل را به عنوان نیاز ضروری مشتریان شناسایی و طرح " اتوپلاس" را بر همین اساس تدوین و اجرایی کرد. 

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه نوین در خصوص طرح اتوپلاس توضیح داد: این طرح از سال 1396 در شرکت بیمه نوین برای بیمه گذاران بیمه های بدنه ارائه شد تا علاوه بر مزایای خدمت رسانی در امر بیمه، خدماتی را در هنگام نیاز به امداد برای بیمه گذاران فارغ از وقوع حادثه در برداشته باشد. این طرح نیازهای امدادی دارای جذابیت، طی پکیجی که شامل موارد درخواستی پر تکرار (مشاوره تلفنی، حمل خودرو و ... با ارائه این خدمات به صورت نامحدود) و موارد امدادی با درخواست تکرار کمتر (سوخت رسانی، خدمت باتری به باتری به صورت محدود و طی چند نوبت در طول بیمه نامه)  می شوند را به منظور ایجاد حس همراهی برای بیمه گذاران ارائه کرده است.

آرام فر با توجه به اینکه خودروها در حال حاضر به عنوان کالای لوکس و سرمایه ای محسوب می‌شوند گفت: علیرغم گذشت نزدیک به 7 سال از مصوب شدن قانون بیمه شخص ثالث، همچنان شرکت های بیمه به دلیل عدم اطلاع مالکان و سایل نقلیه از شرایط خودروهای نامتعارف و نیز عدم اطلاع رسانی صحیح و دقیق به ایشان، با نارضایتی هایی مواجه می شوند که این مساله در نهایت منجر به کم اعتماد شدن جامعه به بیمه‌گران و خدشه دار شدن نام شرکت های بیمه می‌ شود و جا دارد در این زمینه و با توجه به افزایش قیمت خودروها در چند سال اخیر و مخصوصاً در این بازه زمانی، شرکت های بیمه با همکاری یکدیگر علاوه بر شفاف نمودن شرایط خودروهای نامتعارف، گامی در ترویج فرهنگ فروش بیمه های بدنه و همراهی با بیمه گذاران خود به منظور ایجاد آسودگی خاطر آنان، بردارند. 

وی ضمن تاکید بر اصل مشتری مداری و همراهی با مشتریان خود علی الخصوص دارندگان بیمه های بدنه، تاکید کرد: شرکت بیمه نوین از زمان راه اندازی طرح اتوپلاس خود همواره خواسته های جامعه و بیمه گذاران را بررسی کرده تا با بروزرسانی "طرح اتوپلاس" برای بیمه گذاران و سهام داران خود، ارزش افزوده ایجاد کند. 

در پایان مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه نوین گفت: بالطبع رضایت مشتریان از اهمیت بسیار زیادی برای بیمه گران برخوردار بوده و شرکت بیمه نوین نیز در همین راستا پشتیانی 24 ساعته برای پاسخگویی اعتراض های احتمالی بیمه گذاران خود، چه در هنگام بروز حادثه و چه به هنگام امدادرسانی طرح اتوپلاس، فراهم کرده است.

 

ارسال نظر