شناسه خبر : 34411

اختصاصی چابک آنلاین؛

مادرید به دنبال تقویت خط حمله

مادرید به دنبال تقویت خط حمله

مهاجم تاتنهام، هدف اصلی رئال مادرید در تابستان پیش رو خواهد بود.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، اگرچه آینده بنزما در مادرید تضمین شده ، اما رئال مادرید هدف اول نقل و انتقالات خود را مشخص کرده است؛ هری کین مادرید در نظر دارد که برای تقویت خط حمله تیم خود برای فصل 23/24 هری کین را پس از هم وطنش جود بلینگهام به خدمت بگیرد. 

علاقه به کین مستقیماً به آینده بنزما ربط ندارد و سفید پوشان تمام تلاش خود را خواهند کرد که انگلیسی را فصل بعد در ترکیب تیم خود داشته باشند. 

مادرید در نظر دارد بتواند از حضور هر دو مهاجم یعنی کین و بنزما نهایت استفاده را در ترکیب تیم ببرد. 

اتفاقی که زمانی با حضور بنزما در کنار کریستیانو رونالدو رخ داده است.

هری کین در آستانه‌ 30 سالگی است و تلاش برای به خدمت گرفتن این بازیکن کاملا با سیاست های چند سال اخیر مادرید متفاوت است. 

در سال های اخیر تمرکز تیم روی استعدادهای جوان دنیای فوتبال بود اما به نظر می‌رسد هری کین می تواند به این رسم بعد از مدت ها پایان دهد. در چند فصل اخیر جای خالی یک مهاجم با ثبات در کنار کریم بنزما به وضوح حس می‌شد. 

از طرفی این بازیکن فرانسوی در این فصل مصدومیت های زیادی را متحمل شده و از همه مهم تر بریتانیایی مهاجم مورد علاقه کارلو آنچلوتی است.

115 میلیون

بازار حال حاضر فوتبال اروپا وعده یک نبرد سخت برای به خدمت گرفتن این بازیکن را می‌دهد. 

هری کین تنها یک سال از قراردادش باقی مانده و در ژوئن 2024 بازیکن آزاد خواهد شد، که هم می‌تواند راهی ساده و هم راهی پیچیده برای به خدمت گرفتن او باشد.

 مادرید قبلاً از تاکتیک مشابهی برای جذب هازارد، کورتوا یا کروس استفاده کرده و این قضیه یک نقطه قوت به نفع سفیدپوشان در مذاکره‌ای است که اصلا ساده نیست! 

زیرا سمت دیگر میز مذاکره دنیل لوی رئیس تاتنهام است که فلورنتینو پرز تجربه خوبی از مذاکره با او برای انتقال مودریچ و گرت بیل در سال های 2012 و 2013 ندارد. 

هر دو قرار داد در آخرین روزهای نقل و انتقالات به نتیجه رسید!

علاوه بر این، مادرید یک رقیب بسیار قدرتمند در این مسابقه دارد؛ منچستریونایتد. 

رسانه های انگلیسی قبلاً بارها از علاقه شیاطین سرخ به کین صحبت کرده‌اند و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا یک امتیاز برای آنها در مسیر به خدمت گرفتن او به حساب می‌آید.

 تصمیم مهاجم برای جدایی قطعی است و این بازیکن تهدید کرده که اگر باشگاه اجازه خروجش را صادر نکند پایان فصل بعد این تیم را رایگان ترک خواهد کرد. 

همانطور که رسانه های انگلیسی قبلا ادعا کرده‌اند، قیمت اولیه هری 115 میلیون یورو است، اما مادرید امیدوار است بتواند با توجه به سال آخر قرارداد و فشار این بازیکن بر روی لوی و باشگاه رقم را به صورت قابل توجهی کاهش دهد.

 

ارسال نظر