اختصاصی چابک آنلاین؛

اقبال مردم ایلام به سمت بیمه نامه‌های بدنه اتومبیل و مسئولیت زیاد است

اقبال مردم ایلام به سمت بیمه نامه‌های بدنه اتومبیل و مسئولیت زیاد است

سرپرست شعبه شرکت بیمه کارآفرین در استان ایلام، با بیان اینکه بخش عمده ای از ذخایر نفت و گازکشور دراستان ایلام قرار دارد، افزود: ولی بیمه نامه‌های این موارد در تهران و توسط دفاترمرکزی صادرمی‌شود واز این محل پرتفویی نصیب شرکت‌های استان نمی‌شود.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، "احمد ایدی" درگفت وگو با چابک آنلاین، گفت: چالش اصلی که دامنگیر شرکت های بیمه ای در کل کشور شده، نرخ شکنی هایی است که برخی از شرکت های بیمه ای انجام می دهند و به صنعت بیمه ضربه  می زنند.

وی با بیان اینکه این نرخ شکنی ها دررشته درمان و مسئولیت بیشتر است، افزود: این نرخ شکنی ها دررشته درمان تاثیر منفی برروی بازار بیمه استان داشته است.

سرپرست شعبه شرکت بیمه کارآفرین در استان ایلام، گفت: برخی از شرکت های بیمه ای در استان قراردادهای ثالث اقساطی منعقد می کنند که مطابق با قانون نیست زیراطبق آیین نامه، بیمه نامه قسطی باید در 5قسط تسویه شود ولی شرکت هایی هستند که قراردادهایی با 10 تا 12 قسط منعقد می کنند.

ایدی بالا بودن ضریب خسارت بیمه نامه ثالث در این استان را یکی از چالش های مهم برشمرد و گفت: وضعیت راههای استان  مناسب نیست و این باعث افزایش تصادفات جرحی می شود.

وی اظهارکرد: آموزش حرفه ای شبکه فروش صنعت بیمه و تبیین این موضوع که بیمه های عمر ماهیت و ماموریتی جدا از بحث سرمایه گذاری دارند یکی از نیازهای اساسی استان است.

سرپرست شعبه شرکت بیمه کارآفرین در استان ایلام با بیان اینکه شرکت بیمه کارآفرین و چند شرکت بیمه ای دیگر در دوسال اخیر جلسات آموزشی برای نمایندگان برگزار کرده اند و ماهیت اصلی بیمه عمر که جنبه حمایتی از سرپرست خانواده است را توضیح داده اند که این امر بسیار تاثیر گذار بوده است.

ایدی بیمه نامه های بدنه اتومبیل را از پرفروش ترین بیمه نامه های اختیاری استان برشمرد و گفت: باتوجه به افزایش قیمت خودرو، اشتیاق بیمه گذاران برای خرید این بیمه نامه بیشتر شده است.

وی، بیمه نامه های شخص ثالث، بدنه اتومبیل و مسئولیت را از جمله بیمه نامه های با فروش بالای استان نام برد.

 

ارسال نظر