شناسه خبر : 13019

برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین در سال ۹۸ تقدیر شدند

برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین در سال 98 تقدیر شدند

مراسم تقدیر از برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین در سال ۹۸ با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای شعب این شرکت به صورت آنلاین و ویدئو کنفرانس، برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه نوین، در این مراسم، از برترین‌­های شبکه فروش این شرکت در هشت بخش ­ نمایندگان برگزیده استانی، کشوری، نماینده برتر در هر رشته بیمه‌ای، نماینده برتر جدید، نماینده برتر از منظر رشد حق بیمه و  نماینده و مدیران فروش برتر عمر انفرادی، نماینده برتر سهامداری و کارگزاران برتر متعامل با اهدای جوایز، لوح تقدیر و تندیس یادبود تقدیر به عمل آمد.

همچنین در بخش نماینده و مدیران فروش برتر بیمه‌های عمر انفرادی، نمایندگان بر اساس بخش‌های نماینده برتر وصولی سال اول، نماینده برتر فروش عمر(موضوع آئین نامه شماره ۹۶)، نماینده برتر وصولی کل حق بیمه و مدیران فروش برتر انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم بیش از ۵۰ نماینده و کارگزار برتر مورد تقدیر قرار گرفتند. انتخاب و داوری­ برترین­‌های شبکه فروش بیمه نوین در سال ۹۸ بر اساس معیارهایی همچون عملکرد و پتانسیل استانی، پرتفوی وصولی در بخش­ مورد نظر، رعایت ترکیب پرتفوی و نسبت خسارت مناسب، درصد پایین معوقات حق بیمه و عدم تخلف مالی و انضباطی از سوی نمایندگان انجام شده است.

گفتنی است، گسترش و توسعه شبکه فروش، ارتقای توانمندی‌ها و دانش تخصصی نمایندگان و ایجاد بسترهای جدید فروش برای آنان از جمله اهداف و استراتژی های شرکت بیمه نوین است. 

 

ارسال نظر