شناسه خبر : 12652

اجرای طرح اتوپلاس بیمه نوین در بندرعباس و کرمانشاه

اجرای طرح اتوپلاس بیمه نوین در بندرعباس و کرمانشاه

طرح اتوپلاس بیمه نوین در شهرهای بندرعباس و کرمانشاه هم اجرایی شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه نوین، این شرکت در راستای گسترش و ارائه خدمات بیمه‌ای بر اساس نیازهای روز مشتریان، طرح «اتوپلاس» خود را در شهرهای بندرعباس و کرمانشاه هم راه اندازی کرد.

بر اساس این گزارش، طرح اتوپلاس بیمه نوین در راستای تنوع‌بخشی و گسترش خدمات بیمه‌ای مطلوب ‌به دارندگان بیمه‌نامه بدنه این شرکت طراحی شده وپوشش‌­ها و خدمات امدادی متنوعی را به صورت رایگان ارائه می­‌دهد.

خدمات طرح اتوپلاس به طور کلی شامل پوشش­‌های بیمه‌ای ویژه، خدمات امدادی رایگان، امکان انتخاب تعمیرگاه توسط بیمه گذار، مراجعه ارزیاب خسارت بیمه به تعمیرگاه بیمه گذار، عدم الزام به مراجعه حضوری بیمه‌گذار جهت استفاده از خدمات بیمه بدنه، پاسخگویی ٢٤ساعته و... می­‌شوند.

این طرح بیمه‌ای پیش از این در 28 منطقه کشور از طریق شعب شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شهررضا، گلپایگان، شاهین شهر، نجف آباد، مشهد، بیرجند، اهواز، شیراز، زنجان، کرمان، قزوین، قم، اراک، گرگان، رشت، انزلی، چالوس، ساری، آمل، تنکابن، همدان، یزد، بجنورد، اردبیل و تبریز رونمایی و اجرایی شده است.

هموطنان جهت تهیه طرح اتوپلاس و یا  کسب اطلاعات بیشتر می­‌توانند علاوه برمراجعه به شعب و نمایندگی‌­های بیمه نوین با خط ویژه  ٢٣٠٤٧-٠٢١ تماس حاصل کرده و یا به پایگاه اینترنتی www.novininsurance.com  مراجعه کنند.

 

ارسال نظر