شناسه خبر : 11542

اختصاصی چابک‌آنلاین؛

ضعف صنعت بیمه در بازاریابی منجر به کاهش فروش شده است

ضعف صنعت بیمه در بازاریابی منجر به کاهش فروش شده است

رییس شعبه شرکت بیمه کارآفرین درشهرستان دلیجان بیان کرد:عدم شناخت کافی صنعت بیمه توسط مدیران سازمانها وافراد، یکی از بزرگترین چالش های صنعت بیمه است .

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، احسان طلوعی در گفت و گو با چابک آنلاین گفت: بزرگترین مشکلی که صنعت بیمه درهراستانی نه تنها استان مرکزی با آن مواجه است عدم شناخت کافی از این صنعت است.

وی ادامه داد: یکی از دلایل این امر، این است که حتی یک واحد درسی در زمینه بیمه در هیچ مقطع تحصیلی وجود ندارد وبسیاری از مدیران ارشد  سازمان ها،کوچکترین آگاهی ازمحصولات بیمه ای ندارند .

رییس شعبه شرکت بیمه کارآفرین درشهرستان دلیجان، تصریح کرد: با توجه به اینکه دلیجان شهری صنعتی است و یکی از قطب های تولید عایق های رطوبتی در ایران است ،بیمه نامه های آتش سوزی تاحدودی دراین شهرستان شناخته شده زیرا مجموعه های صنعتی این محصول را خریداری کرده وخرید این محصول در این شهرستان رواج دارد.

وی،با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در فروش بیمه نامه تاثیر منفی داشته است،گفت: به دلیل همه گیر بودن این بیماری در استان مرکزی، قوانین تعطیلی اصناف در این استان اجرایی شد وازآنجایی که شبکه فروش بیمه در بخش بازاریابی و پیشرفته نیستند تغییر مسیر از فروش نفر به نفر به سمت بازاریابی تلفنی یا از طریق فضای مجازی برای نمایندگان سخت است و این موضوع تاثیر مستقیم بر فروش بیمه نامه در دلیجان داشته است و ضغف صنعت بیمه در بازاریابی منجر به کاهش فروش شده است.

ارسال نظر