شناسه خبر : 10212

تاثیر کرونا بر روی بازار بیمه در دو هفته آینده مشخص می‌شود!

تاثیر کرونا بر روی بازار بیمه در دو هفته آینده مشخص می‌شود!

مدیرعامل شرکت بیمه ما بیان کرد: تاثیر شیوع ویروس کرونا بر روی فروش بیمه‌نامه‌های شرکت‌های بیمه‌ای در هفته‌های آینده مشخص می‌شود و تاکنون تاثیر محسوسی بر روی بازار نداشته است.

چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی، حجت بهاری فر در خصوص تاثیر شیوع ویروس کرونا درکشور برروی فروش بیمه نامه های شرکت های بیمه ای در گفت و گو با چابک‌آنلاین گفت: نمی شود گفت که هیچ تاثیری برروی بازار نداشته ولی تا الان محسوس نبوده  وباید ببینیم در هفته جاری چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: الان برای قضاوت کردن زود است تا تاثیر کرونا برروی بازار مشخص شود اما قطعا تاثیر خواهد داشت زیرا افراد کمتری سرکار می روند  و اینکه شرکت های بیمه ای برای گرفتن بیمه نامه برخی از کارخانجات برای بازدید اولیه می روند که درحال حاضر از ورود کارشناسان جلوگیری می شود.

مدیرعامل شرکت بیمه ما تصریح کرد: درهرصورت کار شرکت های بیمه ای خدمات رسانی است و نمی توانند کارخودرا متوقف کنند ولی تمام جوانب احتیاطی انجام خواهد شدتا شبکه فروش دچار آسیب نشود.

بهاری فربا بیان اینکه برای طراحی محصول جدید در زمینه بیماری کرونا نباید شتاب زده عمل کرد گفت: در ابتدا اکچوئر باید محاسبات دقیق خودرا انجام دهد و نظر نهاد ناظر هم به این موضوع جلب شود بعد محصول جدیدی طراحی شود.

وی ادامه داد:  برخی از شرکت های بیمه ای در قالب فروش بسته مربوط به امراض خاص در کنار بیمه های زندگی این بیماری را پوشش می دهند ولی نباید شتاب زده ورود کرد.

مدیرعامل شرکت بیمه ما اظهارکرد: در شرکت بیمه ما تمهیداتی درنظر گرفته شده است که ارتباط با مشتری جدا از مراجعه حضوری از کانال تلفن و اینترنت انجام شود زیرا این شرکت جزء شرکت هایی است  که به سمت فروش دیجیتالی می رود و شاید این مسئله به برنامه ای که دارد سرعت ببخشد.

ارسال نظر