شناسه خبر : 46599

اختصاصی چابک آنلاین؛

قیمت خانه در ونک چقدر است؟

قیمت خانه در ونک چقدر است؟

در گزارش امروز قیمت مسکن در منطقه ونک تهران را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش چابک آنلاین، محله ونک که یکی از اصیل‌ترین مناطق پایتخت محسوب می‌شود، امروزه به دلیل دسترسی راحت به مرکز شهر و مراکز تجاری و رفاهی متعددش، برای سکونت بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ونک در شمال شهر پایتخت واقع شده و در تقسیمات شهرداری، در منطقه ۳ تهران جای می‌گیرد. محله ونک از شمال به بزرگراه نیایش، از شرق به خیابان آفریقا (جردن)، از غرب به بزرگراه کردستان و از جنوب به بزرگراه همت منتهی می‌شود.

اگر تصمیم به اجاره یا خرید آپارتمان در ونک دارید، بهتر است بدانید که محلات هم‌جوار ونک، مانند محله جردن، محله یوسف آباد و نمایشگاه بین‌المللی تهران در خیابان سئول بر امتیازات این منطقه افزوده است.

پس طبیعی است که قیمت خانه در ونک مانند بیشتر مناطق شمالی تهران گران باشد. در سمت غربی محله ونک و با نزدیک شدن به میدان ونک و چهارراه جهان کودک، قیمت املاک افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند، اما در سمت شرقی قیمت‌ها پایین‌تر است.

خیابان‌های ملاصدرا و قسمتی از خیابان ولیعصر، از مهم‌ترین خیابان‌های ونک هستند. این خیابان‌ها به دلیل بافت اداری خود بسیار شلوغ و پر رفت و آمد هستند.

برای خرید یک آپارتمان نقلی ۵۵ متری ۸ سال ساخت در محدوده محله ونک باید حداقل ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بودجه داشته باشید.

یک آپارتمان ۲ ساله نقلی با ۶۱ متر زیربنا در محله ونک ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلون تومان قیمت دارد.

آپارتمان‌های میان متراژ در ونک بالای ۱۰ میلیارد تومان قیمت دارند، یک آپارتمان ۲۰ سال ساخت با زیربنای ۷۴ متر در محدوده ونک ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت یک واحد ۹۰ متری با عمربنای ۴ سال در محله ونک ۱۳ میلیارد است، با ۱۳ میلیارد همچنین می توانید یک واحد ۱۰۰ متری ۱۴ سال ساخت در محله ونک خریداری کنید.

لازم به ذکر است که تمامی این آپارتمان ها فول امکانات (دارای آسانسور، پارکینگ و انباری) هستند.

قیمت مسکن در ونک
محله متراژ سال ساخت قیمت کل (تومان)
ونک ۵۵ ۱۳۹۴ ۵٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ونک ۶۱ ۱۴۰۰ ۸٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ونک ۷۴ ۱۳۸۲ ۱۰٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ونک ۸۴ ۱۳۹۵ ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ونک ۹۵ ۱۳۹۸ ۱۳٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ونک ۱۰۰ ۱۳۸۸ ۱۳٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ونک ۱۱۱ ۱۳۹۴ ۱۵٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ونک ۱۲۰ ۱۳۹۷ ۱۶٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ونک ۱۳۰ ۱۳۸۲ ۱۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ونک ۱۴۰ ۱۳۹۴ ۲۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ونک ۱۹۵ ۱۳۸۲ ۲۳٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای فروش گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت مسکن در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر