شناسه خبر : 46057

اختصاصی چابک آنلاین؛

آپارتمان‌های ۸۰ متری جردن چند؟

آپارتمان‌های ۸۰ متری جردن چند؟

در گزارش امروز قیمت آپارتمان در محله جردن تهران را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش چابک آنلاین، محله جردن از محله های شمال شهر تهران است که با محله هایی از جمله الهیه، امانیه، داوودیه و توانیر مجاورت دارد. قسمت کوچکی از ضلع شمالی این محله در نزدیکی الهیه که در منطقه یک شهرداری تهران است؛ قرار گرفته از طرفی ضلع جنوبی جردن بعد از همت قرار دارد، یعنی منطقه ۶ شهرداری تهران اما بخش بزرگ جردن در منطقه ی ۳ شهرداری تهران واقع شده و خیابان ظفر و بلوار میرداماد را قطع می کند.

جردن تهران محله ای محبوب میان ساکنین شهر تهران و یکی از بهترین مناطق تهران برای زندگی می باشد؛ این محله که تعداد زیادی سفارت خانه ها و فروشگاه های لاکچری در خود جای داده، دارای بافتی مسکونی، اداری و تجاری می باشد و یکی از مناطق گران قیمت شمال شهر تهران محسوب می شود.

برای خرید یک واحد ۸۰ متری در جردن باید حداقل ۹ میلیارد تومان بودجه داشته باشید، با ۹ میلیارد تومان می‌توانید یک واحد ۸۰ متری با عمر بنای ۱۵ و یا یک واحد ۸۰ متری با عمر بنای ۱۷ سال در جردن خریداری کنید.

بررسی آگهی های فروش مسکن در محله جردن حاکی از این است که واحدهای ۸۰ متری در این محله بین ۹ تا ۱۲ میلیارد تومان قیمت دارند، البته این واحدها نوساز نیستند و عمر بنای متوسطی دارند.

قیمت مسکن در جردن
محله متراژ سال ساخت قیمت کل (تومان)
جردن ۸۰ ۱۳۸۷ ۹٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
جردن ۸۰ ۱۳۸۲ ۱۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
جردن ۸۰ ۱۳۸۸ ۱۰٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
جردن ۸۰ ۱۳۸۲ ۱۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
جردن ۸۰ ۱۳۸۵ ۹٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
جردن ۸۰ ۱۳۸۶ ۱۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
جردن ۸۰ ۱۳۸۲ ۱۰٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
جردن ۸۰ ۱۳۹۶ ۱۱٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
جردن ۸۰ ۱۳۸۴ ۱۰٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
جردن ۸۰ ۱۳۸۵ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای فروش گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت مسکن در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر