شناسه خبر : 44515

اختصاصی چابک آنلاین؛

قیمت آپارتمان نقلی و ارزان در قلهک چقدر است؟

قیمت آپارتمان نقلی و ارزان در قلهک چقدر است؟

در گزارش امروز قیمت آپارتمان‌های نقلی در قلهک را بررسی کرده‌ایم.

چابک آنلاین، مریم علیایی،  محله قلهک تهران در شمال شهر و در منطقه ۳ شهرداری تهران قرار گرفته است، این محله از سمت شرق به محله دروس، از سمت شمال به محله دولت، از غرب به زرگنده و از جنوب با محله قبا منتهی می شود.

خیابان یخچال، خیابان اصلی قلهک به شمار می رود، همچنین خیابان دولت نیز از خیابان‌های قدیمی‌ این محله محسوب می‌شود.

میانگین قیمت خانه در محله قلهک تهران به دلیل امکانات رفاهی متعدد مانند مراکز خرید، مراکز آموزشی و ...بالا است،  بافت این محله مسکونی، بازسازی شده و نوساز است و به تعبیر دیگر بسیاری از ساختمان های قدیمی در این محله بازسازی و نوسازی شده اند، اما با این وجود ملک های کلنگی متعددی در این محله وجود دارند.

این محله برای سکونت جزء مناطق خوب تهران می باشد، قلهک علاوه برآب‌وهوای مساعد در لیست مناطق اصیل تهران قرار گرفته است.

اگر به فکر خرید خانه در منطقه قلهک هستید حداقل باید حدود ۴ الی ۶ میلیارد تومان بودجه داشته باشید، آن هم برای خرید آپارتمان‌ها متراژ پایین با سال ساخت بالا.

یک واحد ۴۳ متری ساخت سال ۱۳۷۸ در محله قلهک ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارد، قیمت یک واحد نقلی ۴۶ متری با ۳۲ سال نیز ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خانه ۵۰ متری در قلهک با ۱ سال عمر بنا ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است، یک واحد ۶۰ متری در قلهک که حدود ۱۰ سال ساخت است نیز ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت آپارتمان نقلی در قلهک
محله متراژ سال ساخت قیمت کل (تومان)
قلهک ۴۳ ۱۳۷۸ ۴٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
قلهک ۴۶ ۱۳۷۰ ۵٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
قلهک ۴۸ ۱۴۰۱ ۶٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
قلهک ۵۰ ۱۴۰۱ ۷٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
قلهک ۵۵ ۱۳۸۰ ۶٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
قلهک ۵۸ ۱۳۸۴ ۶٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
قلهک ۶۰ ۱۳۹۲ ۸٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
قلهک ۶۵ ۱۳۸۸ ۸٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای فروش گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت مسکن در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر