شناسه خبر : 44922

جزییات حراج خانه در تهران + لینک ثبت نام

جزییات حراج خانه در تهران + لینک ثبت نام

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در راستای افزایش عرضه و تقاضای مسکن در تهران، ۵۸ قطعه زمین و واحد مسکونی به مزایده گذاشته شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۵۸ قطعه زمین تجاری، واحد مسکونی و مغازه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در  دهه فجر به مزایده گذاشته شده‌است.

به گفته وی این مزایده با شرایط ویژه نقد و اقساط در شهر‌های تهران، اسلامشهر، پیشوا، صفادشت، فیروزکوه و دماوند اکران شده است.

جنتی اظهار کرد: اجرای این اقدام خود نقش موثری در افزایش عرضه واحد‌های مسکونی دارد و از سوی دیگر خود زمینه ساز بهبود وضعیت بازار مسکن و تولید می‌تواند داشته باشد.

او می‌گوید: متقاضیان می‌توانند برای مشاهده اطلاعات کامل و مشخصات املاک و اراضی، مراحل برگزاری مزایده و از دریافت اسناد و شرایط ثبت نام در مزایده به سامانه ستاد ایران به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نموده و شماره مزایده ۲۰۰۲۰۰۳۰۲۹۰۰۰۰۰۲ را جست‌وجو کنند و آخرین مهلت دریافت اسناد از سامانه مذکور ۲۵ بهمن ماه امسال تعیین شده و آگهی این مزایده، فردا و پس‌فردا روز‌های دوشنبه و سه شنبه  ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ در روزنامه‌های کثیرالانتشار چاپ خواهد شد.

ارسال نظر