بیمه کارآفرین

طرح های خاص بیمه کارآفرین شامل موارد زیر است .

به گزارش چابک آنلاین ، بیمه انرژی:عملیات کشف‚ استخراج و توسعه منابع نفت و گاز در خشکی و دریا ( بزرگترین فعالیت اقتصادی در ایران و منطقه خلیج فارس و دریای خزر ) مستلزم سرمایه گذاری های کلان و بهره گیری از نیروی انسانی متخصص داخلی و خارجی و بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات گران و پیچیده است که در معرض ریسک هایی فراتر از از کارهای عمرانی و صنعتی قرار دارند .

شرکت بیمه کارآفرین ریسک شرکتهای فعال در بخش انرژی از جمله سکوهای نفتی ‚ پالایشگاههای نفت و گاز واحدهای پتروشیمی ‚ حمل اموال و تجهیزات مقاطعه کاری ‚ طراحی و نصب ‚ حریق ‚ زیان ناشی از توقف عملیات و ریسکهای مرتبط با کارکنان داخلی و خارجی آنان را تحت پوشش قرار می دهد .

شرکت بیمه کارآفرین با استفاده از طرح حهای شرکتهای بیمه ای معتبر در سطح جهان و در قالب بیمه نامه های استاندارد شرکتهای بیمه اتکایی برای فعالیت های بخش انرژی با بهترین شرایط مناسب ترین پوششهای بیمه ای را در بخش انرژی برای بیمه گذاران خود فراهم می کند .

 

بیمه بدنه و مسئولیت هواپیما:

در بیمه هواپیما، خسارت های وارد به بدنه هواپیما و مسئولیت قانونی نسبت به مسافران و اشخاص ثالث پوشش داده می شود .

 

بیمه بدنه و مسئولیت کشتی:

در بیمه بدنه و مسئولیت کشتی خسارت های وارد به بدنه شناور ها و مسئولیت مالکان انها در برابر اشخاص ثالث پوشش داده می شود .

 

بیمه اعتباری گروهی:

 

مؤسسات و شرکت‌هایی که به مشتریان خود وام یا اعتبار می‌دهند و یا کالا و خدمات را اقساطی می‌فروشند، با وجود آنکه از مشتریان وثیقه می‌گیرند، اما باز هم با ریسک وصول نشدن مطالبات خود، یا خسارت ناشی از تأخیر در وصول آن روبه‌رو هستند. برای جبران این خسارت، بیمه‌های اعتباری این ریسک‌ها را پوشش می‌دهند.

شرکت بیمه کارآفرین با ارائه بیمه‌های اعتباری، ریسک عدم وصول یا تأخیر در وصول مطالبات را کاهش می‌دهد. بیمه کارآفرین همینطور پیگیری برای وصول و بازیافت مطالبات سوخت شده را برعهده می‌گیرد و موجب کاهش هزینه‌های حقوقی و قضایی مؤسسات مالی و اعتباردهندگان و فروشندگان کالا و خدمات اقساطی می‌شود.

به خاطر داشته باشید:

  1. در بیمه‌های اعتباری، اعتباردهنده (که با ریسک عدم وصول مطالبات خود مواجه است) بیمه‌گذار خواهد بود و با پرداخت حق بیمه، بیمه‌نامه برای او صادر خواهد شد، نه برای اعتبار گیرنده (که دین برگردن اوست).
  2. بیمه‌نامه اعتباری، برای یک موضوع مشخص اعتباری یا فروش اقساطی و به صورت گروهی صادر می‌شود؛ بیمه‌گذار نمی‌تواند به صورت گزینشی فقط برخی از اعتبارگیرندگان یا مشتریان خود را (که بد حساب تلقی می‌کند) تحت پوشش قرار دهد؛ طبق ضوابط بیمه اعتباری، کلیه اعتبارگیرندگان، تحت پوشش قرار می‌گیرند.
  3. تعداد اعتبار یا قرارداد فروش اقساطی که تحت پوشش بیمه اعتباری قرار می‌گیرند نباید از 25 مورد در سال کمتر باشد.
  4. بیمه‌نامه اعتباری جایگزین وثیقه‌های ملکی یا مالی نمی‌شود، بلکه اخذ چنین وثیقه‌هایی یکی از شرایط صدور بیمه‌نامه اعتباری می‌باشد.
  5. نرخ حق بیمه در این نوع بیمه به عواملی نظیر چگونگی اعتبارسنجی مشتریان توسط بیمه‌گذار، نوع وثیقه‌های اخذ شده و مدت بازپرداخت اعتبارات بستگی خواهد داشت.

 

بیمه پول:

وجوه نقد، اوراق بهادار و مسکوکات موجود در صندوق بانکها، موسسات و شرکتها در تمام مدت شبانه روز در مقابل خطرات و حوادث ناشی از دزدی مسلحانه با شکستن حرز، آتش سوزی، انفجار، سیل، زلزله، شورش، اعتصاب، اغتشاش، تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند.

کلیه وجوه در حین نقل و انتقال توسط بیمه گزار، در مقابل خطرات آتش سوزی، انفجار، صاعقه و سرقت اعم از مسلحانه یا غیر مسلحانه تحت پوشش بیمه قرار می گیرد .

 

ارسال نظر