شناسه خبر : 35406

هنرکارت چیست و چه مزایایی دارد؟

هنرکارت چیست و چه مزایایی دارد؟

هنرمندان به لحاظ دریافت خدمات و مزیت از خدمات صندوق اعتباری هنر از کارتی به نام “هنرکارت” استفاده می‌کنند.

به گزارش چابک آنلاین، برای دریافت این کارت باید مراحل مختلفی را طی کنند، از جمله آنکه مدارکی ارائه دهند تا اثبات کند سابقه هنری کافی دارند. 

درواقع «هنر کارت» یک کارت شناسایی اختصاصیِ اعتباری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اهالی فرهنگ و هنردر انجام امور بانکی و دریافت تسهیلات ویژه در چارچوب فعالیت‌های صندوق اعتباری هنر است.

دارندگان این کارت تحت پوشش “صندوق هنر” هستند. 

صندوق اعتباری هنر یکی از مهم‌ترین نهادهای حمایتی از اصحاب فرهنگ و هنر است. 

این صندوق هم‌اکنون نزدیک صد هزار هنرمند عضو دارد و بسیاری از چهره‌های نامدار کشور عضو این صندوق هستند. 

قریب به  پنجاه‌هزار نفر از فعالان فرهنگی و هنری نیز تحت پوشش خدمات بیمه‌ای تأمین اجتماعی صندوق هستند و 42 هزار نفر تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی صندوق قرار دارند.

در عین حال، بیش از سه‌هزار نفر هم در قالب طرح تکریم و کمک مستمری مقرری ماهانه دریافت می‌کنند. 

مزیت‌های اصلی این کارت برای هنرمندان چیست؟

برای هر هنر کارت خدمات ویژه ای شامل تسهیلات و یا امتیاز نقدی کل یا بخشی از هزینه های خرید کالاها و یا دریافت خدمات از شرکای تجاری هنر کارت و یا خدمات ویژه VIP در گستره وسیعی از کالاها و خدمات در اختیار دارندگان هنر کارت قرار می گیرد. 

این تسهیلات و خدمات ویژه بنا به نیاز و علاقه مندی دارندگان انتخاب شده و اختصاص می یابد و در دوره های زمانی مختلف تنوع و گوناگونی قابل ملاحظه ای دارند تا پوشش دهنده  نیازها، سلیقه ها وعلاقه ‌مندی تمامی دارندگان  هنر کارت در سطوح مختلف باشند.

هنرمندان با دریافت هنرکارت از سطح آبی وارد این چرخه شده و با افزایش تراکنش‌ها و میزان موجودی حساب هنرکارت آنها، امتیازاتی دریافت می‌کنند که امکان ارتقاء به سطح بالاتر و بهره مندی از درصدهای بیشتر بازگشت نقدی را برای آنها فراهم می‌سازد.

این کارت مزایای مختلفی دارد از جمله آنکه بیش از ۵۰۰ فروشگاه، رستوران، اقامتگاه، مرکز تفریحی طرف قرارداد نیز، بنا به سطح کارت، از ۵ تا ۸۰ درصداز مبلغ خرید دارنده هنر کارت را در قالب بازگشت نقدی به حساب آنها واریز می‌شود که اعضا می‌توانند به منظور اطلاع از مراکز طرف قرارداد و درصدهای بازگشت نقدی هر سطح، به بخش «خدمات» در وب سایت www. honarcard. ir مراجعه  کنند.

 

ارسال نظر