شناسه خبر : 11993

تجارت‌نو به ازای هر سهم ۹۰ ریال سود کنار گذاشت

تجارت‌نو به ازای هر سهم ۹۰ ریال سود کنار گذاشت

در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه تجارت‌نو ۱۰ درصد سود مصوب سال ۹۸ معادل۹۰ ریال تقسیم و مقررشد الباقی به عنوان سود انباشته در حساب شرکت ذخیره شود.

به گزارش چابک آنلاین، مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بیمه تجارت‌نو منتهی به سال مالی ۹۸، با حضور بیش از ۹۳ درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار به همراه بازرس قانونی، صبح امروز ۱۶ تیرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل شرکت برگزار شد. در این مجمع که ریاست آن را احسان مرادی، رئیس هیئت مدیره به عهده داشت پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی به تصویب سهامداران رسید.

همچنین با رای حاضران موسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بیمه تجارت‌نو تعیین شد.

گفتنی است؛ با توجه به ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که الزام شده مجامع عمومی شرکت‌ها حداکثر با حضور ۱۵ نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شود، سایرسهامداران از طریق مراجعه به وب سایت، کانال آپارات واینستاگرام رسمی شرکت درجریان مصوبات مجمع قرارگرفتند.

 

ارسال نظر