شناسه خبر : 17079

۶۰ درصد از فرهنگیان استان تهران واکسینه شدند

۶۰ درصد از فرهنگیان استان تهران واکسینه شدند

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران پس از بازدید میدانی از مراکز واکسیناسون، از دریافت دوز اول واکسن کرونای بیش از ۶۰ درصد از فرهنگیان این استان خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمد صیدلو؛ اظهار کرد: از مجموع ۵۵هزار و ۹۳۹همکار فرهنگی استان، ۲۳هزار ۸۰۱نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و با احتساب همکارانی که جزء عوامل برگزاری انتخاب اخیر بوده‌اند که زودتر واکسینه شده‌اند و کسانی که بر اساس نوبت بندی سنی نیز واکسن خود را دریافت کرده‌اند، تا کنون بیش از ۶۰درصد همکاران در طرح واکسیناسیون شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به‌ای نکه این آمار تا پایان هفته جاری به بالای ۹۵درصد خواهد رسید گفت: در کل شهرستان‌های استان تهران ۱۸پایگاه واکسیناسیون وجود دارد که ۱۱پایگاه آن مخصوص فرهنگیان می‌باشد و ۷پایگاه دیگر با همکاری شبکه بهداشت مناطق و بر اساس نوبت دهی، طرح واکسیناسیون فرهنگیان را انجام می‌دهند.

صیدلو با دعوت از همکاران برای مشارکت در واکسیناسیون، گفت: امیدواریم با اجرای کامل این طرح آمادگی لازم جهت ورود به سال تحصیلی پیش‌رو بر اساس تصمیم‌گیری‌های منوط به دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا فراهم شود.

 

ارسال نظر