شناسه خبر : 39711

اختصاصی چابک آنلاین؛

هزینه تولید در صنعت نساجی حدود ۳۰ درصد بیشترازسایر کشورها است

هزینه تولید در صنعت نساجی حدود 30 درصد بیشترازسایر  کشورها است

رئیس هیات مدیره شرکت کاسپین تکمیل رز، عدم اطمینان سرمایه گذار از موفقیت کسب وکار و تغییرات خلق الساعه در قوانین و آیین نامه ها را ازجمله دلایل به روز نشدن ماشین آلات صنعت نساجی دانست.

چابک آنلاین،سهیل سلمانیان، محمد مهدی سمائیان، درگفتگو به چابک آنلاین، با اشاره به تاثیرات محدودیت های بین المللی در واردات ماشین آلات صنعت نساجی به کشور افزود:کارخانه داران داخل کشور به دلیل  تحریم ها توانایی خرید ماشین آلات نساجی را از تولید کنندگان مطرح دنیا ندارند.

وی، افزود: آن چه که منجر به  سود دهی یک کارخانه می شود این است که هزینه های تولید به گونه ای تعریف شود که دیگر کسی توانایی رقابت را با آن محصول نداشته باشد و یا کیفیت و قیمت محصولات در حد محصولات مشابه آن باشد و این باعث فروش می شود.

رئیس هیات مدیره شرکت کاسپین تکمیل رز، گفت: هزینه تولید در صنعت نساجی ایران حدود 30 درصد بیشتراز سایر کشورهای همسایه و حتی اروپایی است.

سمائیان تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی این است که هزینه ها آنقدر بالا بوده و شرکت ها درگیر مسائل بیمه و مالیات هستند که کمتر می توانند به دنبال ابداعات و راه حلی برای ارتقای کیفیت کالای تولیدی باشند.

 

ارسال نظر