شناسه خبر : 41799

وقوع ۲ تصادف فوتی در پایتخت به دلیل عدم توجه به جلو

وقوع ۲ تصادف فوتی در پایتخت به دلیل عدم توجه به جلو

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: امروز عدم توجه به جلو باعث بروز ۲ حادثه رانندگی منجر به فوت در پایتخت شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  سرهنگ فیروز کشیر گفت: در سطح معابر شهر تهران دو حادثه ناگوار فوتی را شاهد بودیم که در هر دوی آنها عامل انسانی و بی توجهی باعث فوت دو نفر از شهروندان شد که می طلبد رانندگان در تردد های خود با دقت بیشتری رانندگی کنند.

وی افزود : حادثه اول در در محدوده خاوران به غرب مقابل ترمینال ( منطقه ۱۵ ) روی داد که در آن یک دستگاه پژو با عابر برخورد کرد که متاسفانه وی بعلت شدت جراحات در دم فوت کرد.

سرهنگ کشیر گفت: تصادف فوتی بعدی در همان ساعت در مسیر بزرگراه آزادگان به جنوب بعد حکیم ( منطقه بزرگراهی ) اتفاق افتاد یک دستگاه زانتیا با دو وسیله دیگر برخورد که دو سرنشین خودرو مصدوم و متاسفانه راننده به علت شدت جراحات در دم فوت می کند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : در هر دو حادثه عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو و راننده زانتیا باعث بروز این دو حادثه ناگوار شد که اگر کمی بیشتر در رانندگی دقت و حواس خود را به جلو و رانندگی معطوف می داشتند اکنون آن افراد در کنار خانواده خود بودند .

وی از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام حواس و فکر و تمرکز خود را به رانندگی معطوف داشته و از انجام هر کاری مانند خوردن و آشامیدن ، صحبت با تلفن همراه و .. که حواس انان را از رانندگی پرت می نماید جدا خودداری نمایند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

 

ارسال نظر