شناسه خبر : 41744

تشدید کنترل بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه در غرب استان تهران


تشدید کنترل بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه در غرب استان تهران

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از آغاز اجرای طرح کنترل بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه به مدت یک ماه خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگذاری صدا و سیما، سرهنگ زرگران از اجرای طرح تشدید کنترل بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه خبر داد و در این باره گفت: با توجه به اهمیت برخورداری از بیمه نامه شخص ثالث در کاهش بروز مشکلات قضائی برای زیاندیدگان ناشی از تصادفات، تامین هزینه‌های درمان، جبران خسارات و ...، پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، طرح کنترل تشدید بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه را با بهره گیری از حداکثر توان در قالب یک طرح ضربتی و فوق العاده از امروز به مدت یک ماه در شهرستان‌های غرب استان تهران در دستور کار قرار داد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با تاکید بر مدیریت هوشمندانه و بدون تنش این موضوع با رانندگان افزود: کنترل جدی و استعلام بیمه نامه وسایل نقلیه با بهره گیری از سامانه سپهر یا پایش دستی با اخذ تصویر بیمه نامه از راننده به صورت ویژه در تمامی معابر شهری و برون شهری به مرحله اجراء گذاشته می‌شود.

سرهنگ زرگران پیرامون اعمال قانون وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث خاطرنشان کرد: پلیس راهور در اجرای طرح فوق در برخورد با وسایل نقلیه فاقد پلاک ضمن اعمال قانون، وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث را برابر ظرفیت‌های قانونی به پارکینگ منتقل خواهد کرد. 

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس راهور برابر ضوابط و مقررات موجود از ارائه هر گونه خدمات شماره گذاری، ترخیص و ... به وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث خودداری خواهد کرد.

 

ارسال نظر