شناسه خبر : 40254

عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه منجر به فوت ٢ نفر شد

عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه منجر به فوت ٢ نفر شد

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: بی احتیاطی و عدم توانایی راننده نیسان منجر به فوت ۲ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رابعه جوانبخت اظهار کرد: روز گذشته  در مسیر بزرگراه علامه به سمت شرق، زیر پل دهکده، یک دستگاه سواری سمند درحال پنچرگیری بوده که ۳ نفر از مسافرین آن در اطراف خودرو ایستاده و مشغول تماشای پنچر گیری و در انتظار اتمام آن بوده اندکه یک‌دستگاه وانت نیسان بدلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه با آنان برخورد کرد.

وی ادامه داد: این برخورد شدید منجر به فوت ۲ نفر از سرنشینان شد و یک نفر نیز مصدوم شد که با حضور تیم اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردید.

سرهنگ جوانبخت گفت: در زمان بارندگی دید رانندگان کم می‌شود که لازم است راننده در حین رانندگی در این شرایط با توجه ودقت کافی و لازم تردد نمایند و حتما فاصله طولی خود را با خودرو‌های مقابل رعایت نموده تا بتوانند به موقع توقف و از بروزحوادث خودداری نمایند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان به این نکته توجه داشته باشند که در شرایط بارانی حتما با سرعت مطمئنه یعنی همان سرعتی که اگر حادثه‌ای مقابل شما اتفاق افتاد بتوانید خودروی خود را به موقع متوقف  و از تصادف جلوگیرینمایید.

وی به رانندگان نیز توصیه داشت در هنگام خرابی خودرو ابتدا مسافرین و سرنشینان خودرو را به محل ایمن هدایت کرده و با نصبعلایم ایمنی دیگر رانندگان را از وقوع اتفاق افتاده آگاه نمایید.

 

ارسال نظر