شناسه خبر : 37512

مجروح شدن ۲۴ زائر اربعین حسینی در تصادفات جاده‌ای در ۹ روز اخیر

مجروح شدن 24 زائر اربعین حسینی در تصادفات جاده‌ای در 9 روز اخیر

جانشین پلیس راهور فراجا از وقوع ۱۵ فقره تصادف با ۲۴ مجروح در تردد جاده‌ای زائران اربعین حسینی از ابتدای ماه صفر تا روز گذشته خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، سردار سیدتیمور حسینی جانشین پلیس راهور فراجا، به آمار تردد وسایل نقلیه در 6 مرز منتهی به کشور عراق اشاره و اظهار داشت: از ابتدای ماه صفر تا کنون حجم کل تردد وسایل نقلیه در مسیر رفت به مرزها 359 هزار و 375 فقره بوده که افزایش 15 درصدی داشته است؛ در همین بازه زمانی حجم بازگشت از مرزها نیز با عدد 254842 فقره با افزایش 42 درصدی مواجه بوده است.

جانشین پلیس راهور فراجا به تصادفات زائران اربعین حسینی از ابتدای طرح تا روز گذشته اشاره و بیان داشت: متأسفانه در این مدت 15 فقره تصادف به وقوع پیوسته که منجر به جراحت 24 نفر از هموطنان شده است.

وی از ورود 322 هزار و 221 دستگاه سواری و 6 هزار و 612 دستگاه اتوبوس به مرزها خبر داد و گفت: تا کنون 554 هزار و 132 نفر از زائران اربعین حسینی از مرز مهران خارج شده و 102 هزار و 364 نفر از مرز مهران به کشور بازگشته‌اند.

سردار حسینی از زائران اربعین حسینی درخواست کرد: در راه بازگشت به شهر خود از عجله و شتاب پرهیز کرده و با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کرده و در هنگام خستگی و خواب‌‌آلودگی اقدام به استراحت کرده و از رانندگی خودداری کنند.

 

ارسال نظر