شناسه خبر : 30083

میزان سهم عابرین پیاده در تصادفات چه قدر است؟

میزان سهم عابرین پیاده در تصادفات چه قدر است؟

رییس مرکز اطلاع رسانى پلیس راهور تهران گفت:حدود٤٠ درصد از تصادفاتی که برای عابرین پیاده روی می دهد در زمان های تاریکی هوا روی می دهد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ على اصغر شریفى اظهار کرد: متاسفانه در مورد آنالیزی که درباره تصادفات عابرین پیاده در ٨ ماهه اخیر صورت گرفته است ، ٤٣ درصد از تصادفات به عابرین پیاده باز می گردد و عابرین پیاده ای که جان خود را در تصادفات از دست داده اند.

وی افزود : ٢٥ درصد از تصادفات جرحی مجدد به عابرین پیاده باز می گردد؛ باید اشاره داشت که عابرین پیاده هم یک سری تکالیف و وظایفی را دارند و در قانون کامل به این موضوع اشاره شده است که عدم رعایت ایمنی از سوی عابرین این عدد را رقم زده است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: با بررسی هایی که هر دوره صورت گرفت بیشترین زمان و مکان تصادفات عابرین پیاده مشخص می گردد .

وی افزود : از ساعت ١٢ شب تا ساعت ٤ صبح، ١٥ درصد و از ساعت ٤ تا ٨ صبح که هوا کم کم روشن می شود، ١٥ درصد از تصادفات عابرین اتفاق می افتد .

سرهنگ شریفی گفت : در واقع اگر بخواهیم واضح تر اشاره کنیم ، حدود٤٠ درصد از تصادفاتی که برای عابرین پیاده روی می دهد در زمان های تاریکی هوا روی می دهد.

ارسال نظر