شناسه خبر : 34493

اختصاصی چابک آنلاین ؛

رویای بازگشت به بارسلونا به پایان رسید

لئو در اینتر میامی

رویای بازگشت به بارسلونا به پایان رسید

لیونل مسی اسطوره آرژانتین پس از جدایی از پاری سن ژرمن، قهرمان فرانسه، به تیم آمریکایی اینتر میامی پیوست.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، مهاجم سابق بارسلونا قرار است پیشنهاد نجومی الهلال عربستان را رد کرده  و زیر قرارداد میامی که شامل همکاری با برندهایی مانند آدیداس و اپل است را امضا کند. 

مسی 35 ساله هفت بار برنده جایزه توپ طلای شده و انتظار می رود در اواخر امسال نیز به خاطر قهرمانی در جام جهانی برای هشتمین بار صاحب این عنوان شود. 

با کامل شدن این انتقال برای اولین بار مسی در تیمی خارج از اروپا بازی خواهد کرد. 

او می خواست یک فصل دیگر در اروپا بماند اما پس از اینکه هیچ پیشنهاد رضایت بخشی برای او ارائه نشد، باید بین اینتر میامی و الهلال یک تیم را انتخاب می‌کرد. 

از زمان انتقال رونالدو به النصر شایعات انتقال مسی به عربستان به شدت قوت گرفت و او فرصت این را داشت که به کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در این لیگ بپیوندد البته با دستمزدی فراتر از آنها.

 اما مسی در نهایت به دلایل مختلف که یکی از آنها نارضایتی خانواده او برای زندگی در عربستان است، بی خیال دستمزد نجومی و الهلال شد و قرار است که برای ادامه دوران حرفه‌ای و زندگی به اینتر میامی آمریکا برود.

 گفته می‌شود مسی خانه‌اش را در میامی نیز اجاره کرده است. 

مسی در سال 2021 پس از 21 سال حضور در بارسلونا به دلیل مشکلات مالی این باشگاه را ترک کرد. 

او در تابستان امسال مشتاق بازگشت به کاتالونیا بود، اما محدودیت‌های فیرپلی مالی (FFP) که برای فصل آینده در لالیگا وجود خواهد داشت، هر برنامه بلندپروازانه‌ای را برای بازگرداندن او غیرممکن ساخت.

پاری سن ژرمن در هر دو فصل حضورش در این باشگاه قهرمان لیگ 1 شد اما در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رقابت ها کنار رفت و این بدان معناست که دوران حضور او در فرانسه موفقیت بزرگی تلقی نمی شود.

او 32 گل در 75 بازی برای این باشگاه به ثمر رساند و این فصل را با 16 گل و 16 پاس گل در لیگ 1 به پایان رساند.

قرارداد دو ساله مسی با پاریسی ها در تابستان امسال به پایان می رسد و هر دو طرف توافق کردند که راه خود را از هم جدا کنند.

دوران شگفت انگیز مسی در بارسلونا و قهرمانی در جام جهانی همراه با تیم ملی آرژانتین هیچ گاه از یاد فوتبال دوستان پاک نخواهد شد.

مسی با 672 گل رکورددار گلزنی در تاریخ بارسلونا است و 10 قهرمانی لالیگا، 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و 7 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا را با این تیم در کارنامه دارد.

 

ارسال نظر