شناسه خبر : 34455

اختصاصی چابک آنلاین؛

توصیه اسطوره رئال به مهاجم انگلیسی

توصیه اسطوره رئال به مهاجم انگلیسی

یک نصیحت از یک دوست قدیمی:« توصیه من این است که هر بازیکنی که فرصت بازی برای رئال مادرید را دارد نباید آن را رد کند، مادرید باشگاه خاصی است که می داند چگونه برنده شود.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی،  او [کین] فیزیک باورنکردنی دارد که به او اجازه می دهد به همان اندازه که در لیگ برتر گل می زند در لیگ های دیگر نیز بدرخشد.» 

این قسمتی از مصاحبه راموس با میرور بریتانیا بود، کاپیتان سابق سفید پوشان در آخر گفت:« بله، او یک گلزن بزرگ است، اما یک فوتبالیست بزرگ نیز هست.»

راموس که در طول 16 سال حضورش در رئال مادرید 22 جام به دست آورد، معتقد است فقط گلزن بودن نمی‌تواند کلید موفقیت شما در مادرید باشد و شخصیت شما برای شماره 9 شدن کهکشانی ها بسیار مهم است:«او [بنزما] در دوران حضورش نقش بسیار زیادی در موفقیت تیم داشت، از نظر من کین ویژگی های او را دارد. 

واقعیت این است که هرگز نمی توانم کسی را به عنوان جایگزین کامل بنزما انتخاب کنم او در تاریخ رئال بی همتاست. 

کاری که باشگاه باید انجام دهد این است که یک مهاجم با کیفیت بیاورند که بتواند به خوبی برای تیم گلزنی کند و تیم را به موفقیت برساند.

 هیچ شکی نیست که به خاطر فشار و انتظارات زیادی که در مادرید وجود دارد هر بازیکنی نمی تواند در این تیم موفق شود اما از نظر من هری کین یک بازیکن کاملا مناسب است.»

بدون شک هر کسی که طعم بازی در رئال مادرید را چشیده باشد همین توصیه را به هری کین خواهد کرد. حال کاپیتان انگلیس این فرصت را دارد که سوار قطار مادرید شود و یا سکونت 16 ساله خود را در خانه یک سال دیگر تمدید کند.

 کین که در سن 29 سالگی (در 28 ژوئیه 30 ساله می شود) آخرین سال قرارداد خود با باشگاه لندنی را پشت سر می‌گذارد با بزرگ ترین پیشنهاد عمر خود مواجه شده  و شاید وقت آن رسیده که هری به رویاهای بزرگ تری فکر کند.

 کین که پرچمدار تاتنهام به حساب می‌آید هر فصل گل ها و پاس گل های زیادی در این تیم به نام خودش می‌زند، اما وقتی جامی نمی‌بری یعنی عمرت را تلف کرده‌ای! 

شماره 10 تاکنون در دوران حرفه‌ای خودش هیچ جامی را نبرده  و شاید این اتفاق برای انگلیسی از شکست در فینال لیگ قهرمانان نیز سخت تر باشد. 

فصل گذشته آمدن آنتونیو کونته، هری کین را متقاعد کرد که به پیشنهاد پپ و منچستر سیتی دست رد بزند اما این فصل به نظر نمی‌رسد مانعی بتواند او را برای ماندن متقاعد کند! 

حتی دنیل لوی که به مرد آهنی مذاکرات معروف است به خوبی می‌داند اگر از ظرفیت اقتصادی کین در همین تابستان استفاده نکند باید تابستان آینده شاهد جدایی رایگان او از تیمش باشد.

 

ارسال نظر