شناسه خبر : 14762

افزایش حقوق کارکنان اداری دانشگاه علامه تصویب شد

افزایش حقوق کارکنان اداری دانشگاه علامه تصویب شد

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: افزایش حقوق و مزایای کارکنان اداری دانشگاه علامه طباطبائی در جلسۀ هیئت امنای دانشگاه به تصویب رسید.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، غلامعلی کارگر اظهار کرد: افزایش حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه در جلسۀ هیئت امنای دانشگاه به تصویب رسیده و احکام جدید کارکنان اداری از تاریخ اول بهمن ماه ۱۳۹۹ صادر خواهد شد.

وی در این خصوص بیان کرد: بخشنامۀ مربوط به افزایش کارکنان غیرهیئت علمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه ابلاغ و پیرو آن متن درخواست افزایش حقوق در هیئت امنای دانشگاه مصوب شد و مترصد ابلاغ این مصوبه هستیم که به محض ابلاغ، احکام جدید نیز صادر خواهد شد.

کارگر در ادامه تاکید کرد: از نظر پرداخت حق التدریس، حق التحقیق، هدایت و داوری پایان‌نامه‌های اعضای هیئت علمی، دانشگاه علامه‌طباطبائی جزو دانشگاه‌های بدون تأخیر در پرداخت و پیشرو است. با وجود محدودیت هایی که در زمینه‌های اقتصادی و مالی در کشور وجود دارد در این زمینه هم تلاش کرده ایم که حق التدریس‌ها و… هم به موقع پرداخت شوند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع اضافه‌کاری‌های کارکنان اداری نیز دغدغه دیگری است که علیرغم محدودیت‌های مالی و تأکیدهای رئیس دانشگاه در این زمینه هم تأخیری نداریم و اضافه‌کاری‌ها هم مرتب در هر ماه پرداخت می‌شوند.

به گفتۀ کارگر تا پایان دی ماه ۱۳۹۹ حدود ۲ میلیارد تومان یارانه برای بیمۀ تکمیلی اعضای هیئت علمی و اداری دانشگاه پرداخت شده است و ارائۀ خدمات به همکاران در این حوزه تقریباً بروز است.

وی تاکید کرد: در ارتباط با شرکت‌های پیمانکاری و خدماتی که با دانشگاه کار می‌کنند باید گفت که تمام تلاش خود را کرده ایم که بدهی‌ها و معوقات آنها را پرداخت کنیم تا به این شرکت‌ها ضرر و فشار مالی وارد نشود. امسال سهم دانشگاه از محل بودجۀ عمومی دولت حتی کفاف حقوق و مزایای کارکنان و جبران خدمات نیروی انسانی دانشگاه را نمی‌داد ولی با مدیریت بهینۀ منابع، صرفه جویی و افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه، تقریباً تمام مطالبات پیمانکاران دانشگاه نیز پرداخت شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه در پایان تصریح کرد: دانشگاه علامه طباطبایی از معدود دانشگاه‌هایی در کشور است که تا این تاریخ و به خصوص در سال ۱۳۹۹ تمام امور مربوط به پروژه‌های عمرانی دانشگاه را به اتکای اسناد خزانۀ اسلامی، مدیریت و پرداخت کرده به نحوی که بیش از ۹۹ درصد اسناد خزانۀ تخصیصی به این دانشگاه جذب شده است و در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

 

ارسال نظر