شورای رقابت به قیمت گذاری بلیت هواپیما ورود کرد

شورای رقابت به قیمت گذاری بلیت هواپیما ورود کرد

شیوا گفت: شورای رقابت تا بررسی وضعیت کنونی حمل و نقل هوایی، هر گونه افزایش قیمت بلیت هواپیما را متوقف کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا شیوا رئیس شورای رقابت، در خصوص متوقف شدن افزایش قیمت بلیت هواپیما، گفت: در جلسه روز گذشته شورای رقابت درخصوص افزایش قیمت بلیت هواپیما بحث و گفت و گو شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نباید قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا کند، ادامه داد:در جلسه روز گذشته با رئیس انجمن هواپیمایی کشور نیز گفت و گو کردیم، آن‌ها هیچ مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نداشتند.

رئیس شورای رقابت بیان کرد:شورای رقابت تا بررسی وضعیت کنونی حمل و نقل هوایی، هرگونه افزایش قیمت بلیت هواپیما را متوقف و درخواست کرد نرخ نامه جدید عملیاتی نشود و اکنون شورای رقابت در حال بررسی قیمت هاست.

شیوا گفت: در گذشته هم درمورد وضعیت حمل و نقل هوایی کشور مطالعاتی کرده بودیم و برای خطوط هوایی که رقابتی هستند سقف و کف قیمتی تعیین کردیم و برای برخی از خطوط فقط سقف قیمتی در نظر گرفتیم. به زودی دستورالعمل نحوه همکاری با هوایپمایی کشور را اعلام می‌کنیم.

رئیس شورای رقابت بیان کرد:وظیفه انجمن هواپیمایی کشور تعیین قیمت بلیت هواپیما نیست و تا ابلاغ دستورالعمل جدید شورا رقابت هرگونه افزایش قیمت بلیت خطوط هوایی باید متوقف شود.

ارسال نظر