شناسه خبر : 21800

پیام تبریک مدیرعامل بیمه تعاون به مناسبت نوروز باستانی

پیام تبریک مدیرعامل بیمه تعاون به مناسبت نوروز باستانی

مدیرعامل بیمه تعاون به مناسبت نوروز باستانی، پیام تبریکی را ارائه کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در متن پیام تبریک یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت به مناسبت نوروز باستانی و آغاز سال 1401 خورشیدی آمده است:

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی*** که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی
در چمن هر ورقی دفتر حالی دگر است*** حیف باشد که ز کار همه غافل باشی
گر چه راهیست پر از بیم ز ما تا بر دوست*** رفتن آسان بود ار واقف منزل باشی
 
تغییر طبیعت بهانه است برای مرور عملکرد گذشته، نو کردن اندیشه ها، پاک کردن غبارها، بازتوانی، ایده پردازی ها، برنامه ریزی های جدید و آماده سازی ابزار کار برای مواجهه با آینده ای که به زودی می آید. این تحولات طبیعی همیشه یادآور محیط پویایی است که افراد و سازمان ها در آن فعالیت می کنند و این موضوع را یادآور می کند که هیچ چیز ثابت و همیشگی نیست و آینده متفاوت با گذشته خواهد بود.
تمامی فعالان صنعت بیمه نیز در میان این فرایند تغییر حضور دارند. مهم آن است که ما به عنوان فعال صنعت بیمه، چه در نهاد نظارتی، پژوهشی، آموزشی، بیمه گری، شبکه فروش، اینشورتک، ارزیابی خسارت یا هر کسب و کار دیگری که مشغول هستیم، سعی کنیم برای تحولات پیش رو آماده باشیم و یا حتی خود عامل تحولات مثبت باشیم. ما باید برای ریسک های ایام پایانی سال، ریسک های ایام نوروز و ریسک های سال مالی بعد آماده باشیم. در اینجا منظور ریسک هایی هستند که برای مشتریانمان ممکن است رخ دهد و همچنین ریسک هایی که ممکن است برای سازمانمان وجود داشته باشند. ما باید بتوانیم روندها و ابر روندهای آینده را پیش بینی و مطالعه کنیم و برای بهره گیری از فرصت های آن آماده باشیم و خود را توانمند سازیم. روندهای تحول دیجیتال، مدل های کسب و کار نوین، تغییرات اقلیمی، جمعیتی، سلامتی، اقتصادی، تعاملات سیاسی و تبعات آنها بر فعالیت های فعالان صنعت بیمه در آینده دور و نزدیک تاثیرگذار خواهند بود. برخی از آنها بر ضریب خسارت های بیمه ای، برخی بر نیازها و انتظارات مشتریان، برخی بر توسعه همکاری های تجاری جدید، برخی بر قوانین و مقررات، برخی بر قدرت خرید مشتریان و برخی بر فرایندهای کاری تاثیرگذار خواهند بود. برای موفقیت لازم است برای آنها آماده شد. ضمناً لازم است برنامه هایی برای پاسخگویی به تک تک ذینفعانمان داشته باشیم، این برنامه ها باید شامل مشتریان، کارکنان، سهامداران، نهادهای نظارتی، شرکای تجاری، جامعه باشند و علاوه بر آمادگی تیم های عکس العمل سریع در زمان بحران، برنامه های بلند مدت تری برای ایفای نقش عامل تغییر داشته باشیم. آغاز قرن، مجالی است برای این برنامه ریزی ها و خودسازی ها و ضروری است خانواده پر تلاش صنعت بیمه در تمامی لایه ها از این فرصت نواندیشی بهره ببرد.
آغاز بهار زمانی است برای آنکه به یاد بیاوریم در زمانی که گذشت چه کردیم، با چه افرادی همکاری داشتیم، با چه افراد جدیدی آشنا شدیم، چه افرادی را از دست داده ایم، با چه کسانی خداحافظی کردیم، چه تعهداتی را قبول کرده ایم، چه چیزهایی یاد گرفتیم، چه فرصت هایی را از دست داده ایم، چه موفقیت هایی به دست آورده ایم و بسیاری یادآوری های دیگر. مهم آن است از هر آنچه گذشته بیاموزیم و در مسیر رشد و تعالی قدمی به پیش بگذاریم و از تمامی لحظات پیش رو که فرصت هایی ارزشمند محسوب می شوند به خوبی استفاده کنیم.
به امید آنکه تک تک اعضای خانواده بزرگ صنعت بیمه از زمان بازآفرینی نوروز بهترین بهره را ببرند و در قرن جدید شاهد حداکثر بهره گیری از فرصت های محیطی و بهره مندی کلیه ذینفعان از اثرات مثبت برنامه های تحول آفرین فعالان صنعت بیمه باشیم.
یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال
 
شادباش ایام نو
یونس مظلومی
نوروز 1401
ارسال نظر