شناسه خبر : 20794

سفر مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه به استان کرمان(۲)

دیدار مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا وعلی زینی وند استاندار استان کرمان

دیدار مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا وعلی زینی وند استاندار استان کرمان

استاندار استان کرمان، بیمه آسیا را شرکتی خوشنام و مورد اعتماد مردم توصیف کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه در دومین روز سفر خود به استان کرمان، با علی زینی وند استاندار استان کرمان دیدار کردند.
بر اساس این گزارش، در این دیدار که درمحل اتاق بازرگانی استان کرمان وبا حضور رییس این اتاق برگزار شد، مسعود بادین با اشاره به ظرفیت های بسیار بالای استان پهناور کرمان  به ویژه در حوزه های صنعتی، کشاورزی و معادن، لزوم توسعه بیش از پیش فعالیت های بیمه ای در این منطقه استراتژیک را به منظور حمایت از تجارت، اقتصاد و کارآفرینی، متذکر شد و گفت: انتظار می رود این نوع فعالیت ها در استان کرمان تقویت شده و مورد توجه قرار گیرند.
مدیرعامل بیمه آسیا تصریح کرد که بیمه آسیا  آماده است با برخورداری از کادر فنی و فروش حرفه ای خود کلیه پروژه ها و طرح های توسعه ای درهر نقطه از استان را پشتیبانی کند.  
در ادامه این دیدار، استاندارکرمان از حضور مدیرعامل بیمه آسیا و هیات بلند پایه این شرکت در این استان تشکر کرد و از خوشنامی این شرکت بزرگ در سطح جامعه نام برد و بیمه آسیا را مورد اعتماد مردم توصیف کرد.
زینی وند در این دیدار گفت: تسریع در پرداخت تعهدات بیمه‌ای نکته مهمی در اعتمادسازی جامعه برای استقبال از صنعت بیمه است.
استاندار کرمان اظهار داشت: بیمه در سخت‌ترین شرایط به فریاد خسارت دیده می‌رسد، اما به تناسب جایگاهی که در زندگی اجتماعی و یا امر توسعه دارد، گسترش نیافته است.
وی افزود: سال گذشته 13 هزار میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی شمال و جنوب استان کرمان وارد شد که حضور صنعت بیمه در این عرصه ضرورت می بخشد.
گفتنی است ، در ادامه این دیدار، استاندار کرمان لوح تقدیری را به پاس تلاش های بیمه آسیا در جهت توسعه فعالیت های بیمه گری در استان کرمان، به مدیرعامل بیمه آسیا تقدیم کرد.

  • 18
  • 19
  • 20
ارسال نظر