شناسه خبر : 20340

مسعود بادین در مراسم دریافت حکم فرماندهی پایگاه بسیج بیمه آسیا:

عملکرد درخشان آسیا را به یکی از کم چالش ترین شرکت های بیمه تبدیل کرد

عملکرد درخشان آسیا را به یکی از کم چالش ترین شرکت های بیمه  تبدیل کرد

عملکرد درخشان و همدلی خانواده بیمه آسیا در سه سال اخیر، آن را به یکی از کم چالش ترین شرکت های بیمه کشور تبدیل کرده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در نشستی با حضور مسئولان مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی و اعضای پایگاه مقاومت بسیج بیمه، با اشاره به همدلی و همراهی  کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیا در ارائه خدمات شایسته بیمه ای به مردم،گفت: با توجه به  تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از الزامات سیاست گذاری اقتصادی کشور، تا امروز اقدامات بیمه آسیا در راستای تحقق این سیاست گذاری ها بسیار موثر، کارآمد و ارزشمند بوده است و عملکرد این شرکت در سه سال گذشته نمادی از حرکت بسیجی است که با روحیه جهادی مدیران، کارکنان و شبکه فروش محقق شده است.
مدیر عامل بیمه آسیا در این نشست که با حضور حمیدرضا صادقیان رییس مرکز مقاومت بسیج وزارات اقتصاد و دارایی، معاونین اجرایی و بازرسی این مرکز و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج بیمه آسیا برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد بیمه آسیا در نُه ماهه امسال و کسب بیش از 11 درصد از بازار بیمه ای کشور، اذعان داشت: بیمه آسیا تمام تلاش خود را از طریق پوشش ریسک ها و ارائه خدمات به تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، همراهی با آحاد مردم در بحران کرونا و نقش آفرینی در بازار سرمایه، انجام داده است.
در ادامه این برنامه، صادقیان رییس مرکز مقاومت بسیج وزارات اقتصاد و دارایی در سخنانی ضمن تبریک کسب رتبه نخست توسط پایگاه مقاومت بسیج بیمه آسیا در میان پایگاه های بانک و بیمه و سازمان های تابعه وزارت اقتصاد، از عملکرد و فعالیت های ارزشمند بیمه آسیا تشکر و قدردانی کرد.
سردار کمالی همرزم سردار شهید سلیمانی نیز در این نشست در سخنانی  با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، خاطراتی را از لحظات همراهی  با این سردار گرانقدر برای حضار بیان داشت.
بر اساس این گزارش، در این جلسه حکم فرماندهی پایگاه بسیج بیمه آسیا توسط رئیس مرکز بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی به مدیر عامل بیمه آسیا تقدیم شد.  در این حکم، فرماندهی مسعود بادین در پایگاه مقاومت بسیج بیمه آسیا به مدت دو سال تمدید شده است. هم چنین تنی چند از اعضای پایگاه بسیج بیمه آسیا، احکام مسئولیت و تقدیر خود را از مدیرعامل دریافت کردند.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
ارسال نظر