شناسه خبر : 20442

همکاری های بیمه آسیا و منطقه آزاد کیش افزایش می یابد

همکاری های بیمه آسیا و منطقه آزاد کیش افزایش می یابد

مسعود بادین و علیرضا ابراهیم پور در مذاکرات پنج شنبه خود در جزیره کیش، بر افزایش همکاری های بیمه ای در این منطقه تاکیدکردند.

 به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا از جزیره کیش، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در دیدار با دکتر علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با اشاره به تمدید قرارداد بیمه های درمان و عمر و حادثه بیمه آسیا در جزایر کیش و هندورابی برای دومین سال متوالی، ادامه این همکاری را ناشی از رضایت بیمه گذاران و 12 هزار ساکنین این منطقه از عملکرد بیمه آسیا در ارائه خدمات و پرداخت به موقع خسارت ها عنوان کرد.

 وی در این ارتباط افزود: امسال در پی شیوع بیماری کرونا و ارائه پوشش های بیمه ای در این زمینه، بیمه آسیا سه میلیارد ریال خسارت بیمه عمر تعدادی از کارکنان شریف منطقه آزاد کیش را که در اثر این بیماری متاسفانه فوت کرده بودند، در اسرع وقت به بازماندگان پرداخت کرد. 

 مدیرعامل بیمه آسیا درباره افزایش همکاری های بیمه ای تصریح کرد: با توجه به توانمندی های بالای مالی و کارشناسی بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور، ضروری است این همکاری در سایر رشته های بیمه ای  به منظور کمک به توسعه فعالیت ها و ایجاد امنیت در حوزه کسب و کار در منطقه آزاد کیش، افزایش یابد.

 مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از شرکت بیمه آسیا بابت ارائه خدمات مطلوب به کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت های تابعه آن و همچنین بومیان و ساکنین جزایر کیش و هندورابی، بر افزایش همکاری های بیمه ای تاکید نمود.

 ابراهیم پور در ادامه، ظرفیت های جدید سرمایه گذاری در جهت توسعه همکاری های فی مابین را تشریح کرد و از برنامه های این شرکت در جهت توسعه خدمات گردشگری در جزیره هندورابی و لزوم اخذ پوشش های بیمه ای برای حوزه گردشگری و تمامی مسافرین عازم به جزایر کیش و هندورابی سخن گفت.

 براساس این گزارش، دراین دیدار آقای سید مهدی صادقی عضو هیات مدیره بیمه آسیا و  احمد پورقنبر رییس شعبه بیمه آسیا در کیش ، مدیرعامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.

 گفتنی است، بیمه آسیا در پی رضایت بیمه گذاران از خدمات این شرکت در جزایر کیش و هندورابی، برای دومین سال متوالی به عنوان بیمه گر منتخب ارائه دهنده پوشش های بیمه درمان تکمیلی و عمر و حوادث گروهی برگزیده شد. در خدمات درمانی برای سازمان منطقه کیش، ارائه خدمات الکترونیکی وآنلاین درمان از طریق سامانه صماد بیمه آسیا وانعقاد قرارداد با کلیه مراکز خدمات درمانی شاخص در جزیره کیش، پیش بینی شده است.

ارسال نظر