شناسه خبر : 15907

اختصاصی چابک آنلاین؛

شرکت‌های بیمه‌ای با هم برای معرفی یک محصول تلاش نمی‌کنند

شرکت‌های بیمه‌ای با هم برای معرفی یک محصول تلاش نمی‌کنند

معاون امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه کارآفرین، با بیان اینکه، همسو نبودن تبلیغات شرکت‌های بیمه‌ای یکی ازدلایل اصلی ضعف این صنعت در زمینه تبلیغات است،گفت: صنعت بیمه تبلیغات بسیار زیادی انجام می‌دهد اما این تبلیغات چندان هدفمند نیستند.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی،"علیرضا حجتی"درگفت و گو با چابک آنلاین،درآمد پایین قشرزیادی از افراد جامعه را از دلایل عدم علاقه به خرید بیمه نامه دانست و افزود: افراد به بیمه به عنوان هزینه نگاه می کنند و در اولویت های زندگی بسیاری قرارندارد.

وی،با بیان اینکه صنعت بیمه تبلیغات بسیار زیادی انجام می دهد، گفت: تبلیغات شرکت های بیمه ای هدفمند نیست و همراه با هم برای معرفی  محصول خاصی در جامعه تلاش نمی کنند،درنتیجه در بخش تبلیغات با وجود هزینه های بالا، به نتایج خوبی هم نمی رسند.

معاون امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه کارآفرین، خاطر نشان کردکه اگر همه شرکت های بیمه ای فارغ از اینکه کدام شرکت خوب یا ضعیف است بیمه نامه ای را به عنوان یک بیمه نامه کامل با پوشش های خوب معرفی کنند حتما به نتایج خیلی بهتری خواهند رسید.

وی،گفت:شرکت های بیمه ای ابتدا بیمه نامه ای را در سطح جامعه عرضه و بعد به نحوه ارائه خدمات آن فکر می کنند که همین امر منجر به نارضایتی برخی از بیمه گذاران می شود.

معاون امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه کارآفرین با اشاره به نامتناسب بودن حق بیمه دریافتی، افزود: وقتی که حق بیمه دریافتی متناسب با ارائه خدمات نباشد، شرکت بیمه ای در هنگام پرداخت خسارت دچارمشکل می شود.

حجتی با اشاره به بیمه نامه هایی که درحال حاضر با قیمت های بالا فروخته می شوند و آمار فروش خوبی هم دارند، گفت: مردم وقتی که بیمه نامه ای را با خدمات خوب و پوشش های درست خریداری کنند حتما بابت آن پول خوبی هم می پردازند زیرا خدمات آن برای آنها ملموس است.

وی،گفت: خسارت ها درست برآورد نمی شود و خدمات پس از فروش شرکت های بیمه ای به شدت پایین است بنابراین یکی از اصلی ترین راهها برای ترویج فرهنگ بیمه و علاقه مردم به شناخت و خرید بیمه نامه های جدید  پایبندی شرکت ها به تعهدات خود، تبلیغات همسوی شرکت های بیمه ای و فروش بیمه نامه به قیمت واقعی است.

 

ارسال نظر