شناسه خبر : 13119

اختصاصی چابک آنلاین؛

بیمه‌نامه عمر پرفروش‌ترین محصول بیمه‌ای در استان آذربایجان شرقی است

بیمه‌نامه عمر پرفروش‌ترین محصول بیمه‌ای در استان آذربایجان شرقی است

رئیس شعبه شرکت بیمه سرمد درتبریز، با بیان اینکه تبریز شهری صنعتی است،گفت که درآمد سرانه استان آذربایجان شرقی حدود ۱۵ درصد از درآمد سرانه کشور بالاتر است به همین دلیل اقبال مردم این استان به سمت بیمه نامه های عمر و پس انداز، بسیار خوب است.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، "الیاس مظلومی" در گفت و گو با چابک آنلاین، ضمن ابراز خوشحالی از استقبال مردم این استان از بیمه نامه های عمر پس انداز و سرمایه، گفت: با توجه به افت ارزش پول کشور، اما  اقبال عمومی مردم این استان نسبت به بیمه نامه های عمر بسیار خوب است و استان آذربایجان شرقی در بخش بیمه نامه های عمر نسبت به بقیه استان ها بسیار سرآمد است.

وی، مهمترین چالشی که در صنعت بیمه وجود دارد را عدم آگاهی نسبت به شرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه دانست و گفت که این عدم آشنایی با حقوق در بسیاری از موارد باعث می شود که افرادی که دارای نفع بیمه ای هستند نتوانند  از بیمه نامه  خود استفاده دقیقی کنند.

مظلومی، گفت که خسارت هایی که به دلیل نوسانات برق شهری به وسایل برقی برخی منازل وارد می شود همه بیمه پذیر هستند و یک شرکت بیمه ای مسئولیت نوسان برق را به عهده گرفته، تاکنون خسارت های بسیاری به افراد بابت نوسانات برقی وارد شده که گاهی خسارت های هنگفتی نیز هستند اما اشخاص آگاه به حقوق بیمه ای خود نیستند که بتوانند از آن استفاده درستی کنند.

 

ارسال نظر