شناسه خبر : 11847

همایش بزرگ مدیران و برترین‌های فروش بیمه کارآفرین درکردان برگزار شد

همایش بزرگ مدیران و برترین‌های فروش بیمه کارآفرین درکردان برگزار شد

همایش مدیران و برترین‌های فروش بیمه کارآفرین با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستاد و شعب سراسر کشور و شبکه فروش در دهکده ورزشی کردان با محوریت «خط مشی گذاری و ایجاد سینرجی بین همکاران و شبکه فروش » برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین، در این همایش محمد حیدری  مدیرعامل بیمه کارآفرین  با اشاره به توفیقات شرکت در سال گذشته عنوان کرد: شرکت بیمه کارآفرین در سال گذشته با بهره گیری از شبکه فروش و تلاش مضاعف همکاران علاوه بر کسب سود چند برابری در مقابسه با سال گذشته ، سود مشارکت ١٩٠ میلیاردتومانی را برای بیمه گذاران عمر کسب نماید .

وی افزود: بسیار خوشحالم که با همدلی مثال زدنی، با برنامه محوری و رویکردی عملگرایانه، حفظ آرامش و انضباط کاری سازمانی و اقتدار، هم‌ اکنون به نتایج و دستاوردهای تحسین برانگیز و خیره کننده ای دست یافته ایم که بسیاری از آن ها برای اولین بار در تاریخ و سابقه فعالیت شرکت رقم خورده است.

وی افزود در سال ١٣٩٩ از تمام مدیران ، همکاران و شبکه فروش انتظار داریم که تمام تلاش خود را معطوف به سیاستهای شرکت نموده و نسبت به تحقق بودجه حساسیت بیشتری داشته باشند .

همچنین همکاران نسبت به افزایش دانش و علم خود را علاوه بر مسائل بیمه‌ای به دانش فن آوری اطلاعات بعنوان یکی از ابزارهای مهم بهره وری اقدام نمایند

 این نشست با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و پروتکل های بهداشتی و با موضوع بررسی عملکرد شعب و تقدیر از برترینهای فروش بیمه کارآفرین سال ۹۸  برپا شده است.

 

ارسال نظر