انبار ۱۲۰ متری پارچه بازار تهران در آتش سوخت

انبار ۱۲۰ متری پارچه بازار تهران در آتش سوخت

انبار ۱۲۰ متری پارچه در بازار تهران دچار آتش سوزی شد که این حادثه بدون مصدومیت مهار شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا،  سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز سه شنبه در این باره گفت:  ساعت ۹:۱۰ امروز حادثه آتش سوزی در محدوده جنوبی بازار تهران در خیابان مولوی ایستگاه سعادت به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

«سید جلال ملکی» با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان شش طبقه بود که بیشتر کاربری انباری داشت و به محلی برای نگهداری پارچه تبدیل شده بود افزود: در طبقه ششم این ساختمان که ۱۲۰ متر وسعت داشت، تمامی اتاق‌ها تبدیل به محلی برای انبار پارچه شده بود.

وی ادامه داد: در این طبقه حجم بسیار زیادی پارچه نگهداری می‌شد به گونه‌ای که اصلا راهی برای عبور از این پارچه‌ها نبود که در قسمت انتهایی این واحد یک اتاق ۱۸ متری کاملا شعله‌ور قرار داشت.

ملکی خاطرنشان کرد: دسترسی آتش نشانان به این اتاق امکان پذیر نبود و آتش نشانان مجبور شدند از روی حجم زیاد پارچه و حدفاصل طاقه های پارچه و سقف خود را به کانون اصلی آتش برسانند.

به گفته وی، بخشی از آتش به بخش‌های بیرونی سرایت کرده بود و حدود یک سوم این واحد دچار آتش سوزی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تاکید کرد: با توجه به اینکه دسترسی به کانون آتش بسیار سخت بود، اما آتش‌نشانان به سرعت آتش را مهار و موفق شدند از سرایت به اطراف جلوگیری کنند.

 

ارسال نظر