طرح بیمه در قبال دریافت پسماند با استقبال روبرو شد

طرح بیمه در قبال دریافت پسماند با استقبال روبرو شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: طرح بیمه آتش‌سوزی یک ساله منازل در ازای دریافت پسماند خشک تمدید شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، غلامرضا ساکتی، با اشاره به راه اندازی این طرح از اسفند ماه سال گذشته اظهار داشت: طرح بیمه در قبال دریافت انواع پسماندها از ۲۸ اسفندماه سال ۱۴۰۱ از سوی سازمان پسماند اجرا و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ که زمان پایان طرح بود با استقبال بسیار خوب شهروندان روبرو شد.

وی با اعلام اینکه در این بازه زمانی حدود ۳۸۰ نفر از شهروندان در این طرح ثبت نام کرده و بالغ بر ۲۵۰ بیمه‌نامه برای آنها صادر شده، افزود: در این طرح انواع مختلف بیمه همچون حوادث، گردشگری، آتش‌سوزی یک ساله، سرقت و بیمه آتش‌سوزی یک ماهه ارائه شده که در این میان بیمه آتش سوزی یک ساله منزل بیش از دیگر موارد مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و بیش از ۵۰ درصد از مطالبات را به خود اختصاص داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه بیمه آتش سوزی یک ساله منزل به دلیل استقبال شهروندان تمدید شده و همچنان ارائه می‌شود، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در ازای ارائه ۲۵ کیلو از انواع پسماند اقلام بازیافتی مانند پوست میوه خشک شده، تفاله چای و قهوه خشک شده به ایستگاه‌های بازیافت در نقاط مختلف شهر از این بیمه بهره مند شوند.

اجرای طرح بیمه مشاغل در آینده نزدیک

وی همچنین از اجرای طرح بیمه مشاغل در آینده نزدیک از سوی این سازمان خبر داد و گفت: برخی از مشاغل مانند میوه فروشی‌ها، لبنیات فروشی‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها نسبت به سایر مشاغل پسماند بیشتری تولید می‌کنند که برای جمع‌آوری این پسماند نسبت به اجرای طرح بیمه مشاغل اقدام کرده‌ایم.

ساکتی ادامه داد: در این طرح که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود در ازای دریافت پسماند، انواع مختلفی از بیمه به صاحبان این مشاغل ارائه می‌شود.

ارسال نظر