شناسه خبر : 51515

اختصاصی چابک آنلاین؛

سرپرست پاسا مشخص شد

سرپرست پاسا مشخص شد

سعید طیبی میگونی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی به جمع اعضای هیات مدیره " شرکت ایران یاسا تایر و رابر" پیوست و به عنوان سرپرست این شرکت انتخاب شد.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، شرکت ایران یاسا تایر و رابر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تایر کشور با سرمایه ای 190 میلیارد تومانی به تولید انواع تایر و تیوپ دوچرخه، ویلچر، موتورسیکلت، کشاورزی، فرغون، انواع شیلنگ آب و گاز و سایر فرآورده های لاستیکی می پردازد.

36/55 درصد از سهام این شرکت متعلق به شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، 19 درصد متعلق به شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و  16 درصد نیز متعلق به شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین است.

براساس این گزارش شرکت ایران یاسا تایر و رابر (پاسا) در دوماهه نخست امسال 284 میلیارد و 541 میلیون تومان فروش داخلی و 88 میلیارد و 202 میلیون تومان هم فروش صادراتی داشته است.

بررسی عملکرد سال گذشته شرکت پاسا نشان داد که این شرکت موفق به کسب درآمد عملیاتی 2.467 میلیارد تومانی شده است.

این شرکت در نتیجه فعالیت های خود موفق شد تا در سال گذشته 504 میلیارد تومان سود عملیاتی، 370 میلیارد تومان سود خالص و 1.948 ریال سود خالص هرسهم را محقق کند.

ازامیر افشاری، راشد پرستار و جواد کاظم نسب به عنوان سایر اعضای هیات مدیره شرکت ایران یاسا تایر و رابر (پاسا) یاد می شود.

 

ارسال نظر