شناسه خبر : 51431

وینیسیوس: آنچلوتی هر روز یک چیز به من می‌آموزد

وینیسیوس: آنچلوتی هر روز یک چیز به من می‌آموزد

ستاره برزیلی رئال مادرید از نقش پر رنگ کارلو آنچلوتی در پیشرفتش سخن به میان آورد و تاکید کرد که رابطه‌ای بسیار دوستانه با این سرمربی ایتالیایی دارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، وینیسیوس یکی از بازیکنانی است که با آمدن کارلو آنچلوتی پیشرفت زیادی کرد.

وینیسیوس اکنون از بهترین بازیکنان فوتبال جهان است و این شانس را دارد که توپ طلا ۲۰۲۴ را به دست آورد. به احتمال خیلی زیاد با قهرمانی رئال مادرید درلیگ قهرمانان اروپا این بازیکن برزیلی برای نخستین بار توپ طلا را به دست آورد.

او در گفت‌وگویی که با سایت یوفا داشت از نقش پر رنگ کارلو آنچلوتی در پیشرفتش سخن به میان آورد و گفت: آنچلوتی برای من هر کاری که لازم بود انجام داد. او همواره به من اعتماد به نفس می‌دهد و در بدترین و مهم‌ترین زمان‌ها در کنارم بوده است. من رابطه شخصی بسیار خوبی با آنچلوتی دارم. او همواره نگران من است و من هم همین‌طور.

این بازیکن برزیلی ادامه داد: آنچلوتی دلیل تغییر من به عنوان یک بازیکن در زمین شد اما درباره تفکر من در تمرین و زمین باید بگویم که تواضع همیشه مهم‌ترین ویژگی من بوده است چرا که همواره به دیگران گوش می‌دهم و از آنها یاد می‌گیرم. وقتی گل می‌زنم دوست دارم که هم تیمی‌هایم هم چنین حسی را تجربه کنند. من اصلا انسان حسودی نیستم چرا که در بهترین تیم جهان و در کنار بهترین بازیکنان بازی می‌کنم. آنچلوتی هر روز چیز جدیدی به من یاد می‌دهد.

وینیسیوس درباره احساس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: من چنین حسی را در سال ۲۰۲۲ تجربه کردم و گل قهرمانی را هم به ثمر رساندم اما به دنبال احساس دوباره چنین حسی هستم. می‌خواهم چنین لحظاتی را زیاد با رئال تجربه کنم. بازی سختی برابر بوروسیا دورتموند داریم و باید به بهترین شکل خود را آماده این بازی کنیم.

 

ارسال نظر