شناسه خبر : 25032

تولید روغن موتور ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت

تولید روغن موتور 10 درصد افزایش خواهد یافت

رئیس هیئت مدیره اتحادیه لاستیک روغن موتور و فیلتر تهران گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد در وزارت صمت، تولید کنندگان روغن موتور، برای تامین نیاز جامعه متعهد شدند تولید خود را ۱۰ درصد افزایش دهند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آل سارا گفت: تولیدکنندگان روغن موتور در جلسات متعدد با وزارت صمت متعهد شدند تولید خود را ۱۰ درصد افزایش دهند تا نیاز بازار به این کالا برطرف شود.

آل سارا درباره عرضه روغن موتور بالاتر از نرخ مصوب، گفت: با وجود افزایش ۲۵ درصدی قیمت فراورده‌های روغنی در سال جاری، دسترسی اندک واحد‌های صنفی به تولیدات داخلی و و جود بازار سیاه برای این محصولات، طبیعتا قیمت‌ها بیشتر از قیمت واقعی به دست سرویس کاران رسیده و آن‌ها هم مجبور به عرضه کالا بیشتر از نرخ مصرف کننده درج شده روی آن هستند.


وی افزود: وزارت صمت به شدت این مسئله را پیگیری می‌کند و با جلساتی که در حال شکل گیری است و نظارت بازرسین ما و وزارت صمت و تعزیرات حکومتی، امیدواریم نگرانی‌های موجود به طور کامل برطرف شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه لاستیک روغن موتور و فیلتر تهران با اشاره به اینکه متاسفانه در بازار، روغن‌های تقلبی وجود دارد و تشخیص آن‌ها به چند بار آزمایش نیاز دارد توصیه کرد: رانندگان، روغن موتور را از واحد‌های دارای پروانه کسب معتبر خریداری کنند.
آل سارا گفت: مردم اگر درباره روغن موتور‌های تقلبی شکایتی دارند می‌توانند با مراجعه به اتحادیه لاستیک و روغن تهران، واقع در خیابان آمل نرسیده به میدان سپاه مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند. شکایت آن‌ها بررسی و بعد از کارشناسی‌های لازم به تعزیرات و مراجع قانونی معرفی می‌شود.

ارسال نظر