شناسه خبر : 25476

اختصاصی چابک آنلاین؛

اعلام آمادگی بیمه دانا برای پرداخت سریع خسارت به بیمه‌‌شدگان شهرهای سیل‌زده

اعلام آمادگی بیمه دانا برای پرداخت سریع خسارت به بیمه‌‌شدگان شهرهای سیل‌زده

معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت شرکت بیمه دانا، با اشاره به آمادگی این شرکت جهت پرداخت سریع خسارت به بیمه‌‌شدگان درشهرهای سیل‌زده، اعلام کرد:تمامی افرادی که تحت پوشش بیمه نامه های آتش سوزی و مهندسی شرکت بیمه دانا قراردارند،خسارت وارده به آنها در اسرع وقت بررسی و پرداخت می شود.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی،"منصور حسینی" درگفت و گو با چابک آنلاین، گفت: کارشناسان فنی بیمه دانا درشعب این شرکت در سراسر کشور آماده پاسخگویی و ارزیابی خسارات احتمالی ناشی از این حادثه و پرداخت خسارت در سریع‌ترین زمان ممکن به زیان‌دیدگان هستند.

وی،خاطرنشان کرد: در بخشنامه ارسالی به مدیران شعب سراسر کشور،به اعزام به موقع تیم های کارشناسی برای برآورد خسارت احتمالی ناشی از سیل تاکید شده است.

حسینی، تصریح کرد: فرهنگیان  شاغل و بازنشسته سراسر کشور چنانچه اقدام به خرید بیمه نامه  آتش سوزی برای منازل مسکونی خود از این شرکت کرده اند هم تحت پوشش قراردارند.

معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت شرکت بیمه دانا گفت که شعب بیمه دانا در شهرها و استان‌ها به عنوان مرکز اعلام خسارت و تشکیل پرونده برای بیمه‌شدگان تعیین شده تا با هماهنگی این مراکز اقدامات لازم برای تسریع در پرداخت خسارت به بیمه‌شدگان انجام شود.

به دنبال بارندگی های شدید استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، تهران، هرمزگان، قم، سمنان، آذربایجان شرقی، مازندران، یزد، خراسان جنوبی، گلستان، اصفهان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و قزوین دچار سیلاب شده اند.

گفته می شود که ۱۸ استان کشور درگیر سیل شده و طبق پیش بینی هواشناسی، هموطنان تا دهم مردادماه باید از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها و نقاط کوهستانی خودداری کنند.

 

ارسال نظر