شناسه خبر : 25126

اختصاصی چابک آنلاین؛

بیمه ما در مورد گلایه اعضای یک بیمه گذارشفاف سازی کرد

بیمه ما در مورد گلایه اعضای یک بیمه گذارشفاف سازی کرد

مدیربیمه های اشخاص شرکت بیمه ما،اظهارکرد: نارضایتی برخی از بیمه شدگان یک صنف ازعملکرد شرکت بیمه ما به دلیل بدهی بالای این صنف درخصوص حق بیمه درمان به این شرکت بیمه ای است.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، "آتنا احمدی" در گفت وگو با چابک آنلاین، درخصوص اعلام نارضایتی برخی بیمه شدگان از خدمات بیمه درمان شرکت بیمه ما در برخی از رسانه ها، گفت: این بیمه نامه متعلق به یک صنف بوده و باتوجه به اینکه بدهی بیمه نامه بیشتر از 3 میلیارد تومان بوده، طبق اصول و قوانین بیمه با آن برخورد شده است.

وی،بابیان اینکه براساس قانون بیمه، حق بیمه پرداختی شرکت بیمه را متعهد به پرداخت خسارت می کند، افزود: وقتی حق بیمه وصول نمی شود وبه صورت مکتوب به وی یادآوری می شود که حقوق بیمه شدگان در این خصوص تضییع خواهد شد اما حق بیمه پرداخت نمی شود، سیستم به صورت مشخص بسته می شود.

مدیر بیمه های اشخاص شرکت بیمه ما،تصریح کرد: به منظورجلوگیری از تضییع حقوق بیمه شدگان به بیمه گذار مهلت داده می شود تا یک تاریخ مشخص حق بیمه را پرداخت کند اما وقتی حق بیمه بیشتراز6 یا 8 ماه معوق می شود و مبلغ بدهی هم بالا است سیستم پرداخت خسارت بسته می شود که این روال درهمه شرکت های بیمه ای یکسان است.

احمدی، خاطرنشان کرد که در این قرارداد چون به صورت صنف بوده و بیمه شدگان حقوق بگیر نبودند که ماهانه مبلغی بابت حق بیمه از حقوق ماهیانه آنها کسر شود، بخش بزرگی از بیمه شدگان حق بیمه خود را پرداخت نکردند که بدهی معوق برای بیمه نامه ایجاد شد.

وی،ادامه داد:خسارت آن تعداد از بیمه شدگانی که در این مدت مدارک مثبت آوردند که حق بیمه را تسویه کردند و به واسطه بدهی که سایر بیمه شده ها در قرارداد ایجاد کردند نتوانستند خسارت خود را دریافت کنند که به صورت سیستمی و موردی پرداخت شد.

مدیربیمه های اشخاص شرکت بیمه ما، گفت: بیشتر جمعیت بیمه شدگان شرکت بیمه ما، بابت پرداخت به موقع و سریع خسارت رضایت کتبی برای شرکت فرستادند و مجموعه های زیادی که با این شرکت کارمی کنند همواره از کیفیت خدمات رضایت داشتند و این نارضایتی متعلق به یک قرارداد خاص بوده که ممکن است برای هرشرکت بیمه ای پیش بیاید.

 

ارسال نظر