شناسه خبر : 14927

اختصاصی چابک آنلاین؛

تجارت نو خسارت اتومبیل بیمه شدگان را ۲۴ ساعته می‌پردازد

تجارت نو خسارت اتومبیل بیمه شدگان را ۲۴ ساعته می‌پردازد

مدیر بیمه‌های اتومبیل شرکت بیمه تجارت‌نو، رشد ۲۰۰ درصدی پرتفوی بیمه‌های بدنه اتومبیل شرکت متبوع خود در سال‌جاری را ناشی از ارائه طرح‌های ویژه و تسهیلاتی همچون بازدید و صدور آنلاین بیمه نامه بدنه، ارزیابی و پرداخت آنلاین خسارت و "وام بیمه تجارت" به بیمه‌گذاران برشمرد.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "عباس آقابراری" در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین، گفت: شرکت بیمه تجارت‌نو برای کاهش مراجعات مردم در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا تمهیداتی را در بخش صدور و خسارت بیمه‌های شخص ثالث و بدنه اتومبیل درنظر گرفت.

وی در این خصوص توضیح داد: درحال حاضر برای صدور بیمه نامه بدنه خودرو نیازی به مراجعه حضوری  بیمه‌گذاران نیست و بازدید به صورت غیرحضوری و آنلاین از طریق اپلیکیشن ویژه صدور صورت می‌گیرد به این ترتیب که مشتری خودرو را بازدید و سپس تصاویر آن را برای نماینده ارسال و بیمه نامه صادر می‌شود.

به گفته آقابراری، با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم کنترلی در این برنامه ، علاوه بر سهولت در انجام بازدید و صدور بیمه نامه، امکان تقلب در صدور به شدت کاهش می‌یابد.

 مدیر بیمه‌های اتومبیل شرکت بیمه تجارت‌نو اظهارداشت: دربخش پرداخت خسارت بیمه‌نامه‌های اتومبیل هم از نرم افزار ویژه‌ای در این شرکت استفاده شده به این صورت که پس از وقوع حادثه، تصاویر قسمت‌های آسیب دیده و مستندات مورد نیاز از طریق این اپلیکیشن برای شرکت ارزیاب ،ارسال و کارشناسان با بررسی و ارزیابی تصاویر ارسالی ،خسارت پرداخت می‌شود.

 وی اذعان داشت: خسارتهای جزیی و خسارتهایی که بصورت آنلاین اعلام شده پس از تکمیل پرونده و ارزیابی و برآورد خسارت حداکثر ظرف 24 ساعت به حساب زیان دیدگان واریز می شود.

مدیر بیمه‌های اتومبیل شرکت بیمه تجارت نو، در خصوص پرداخت  خسارت‌های سنگین هم گفت که لازم است خودرو به تعمیرگاه منتقل تا خسارت‌های پنهان آن شناسایی شود و این فرآیند ممکن است کمی طولانی تر باشد.

بیمه شخص ثالث در مسیر رشد 

به گفته آقابراری ، این شرکت در11 ماهه سال 99 علاوه بر رشد  200 درصدی در پورتفوی بیمه‌های بدنه خودرو، در پرتفوی بیمه‌نامه‌های شخص ثالث نیز 40 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی اعلام داشت : از دیگر اقدامات قابل توجه شرکت بیمه تجارت نو،  این است که علاوه بر فروش اقساطی مستقیم بیمه نامه بدنه با عقد تفاهم نامه  همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران شرایط فروش اقساطی ویژه‌ای را در قالب طرح " وام  بیمه "برای  فروش بیمه‌ شخص ثالث و بدنه  ایجاد کرده که در این طرح معادل حق بیمه وام قرض الحسنه یکساله برای بیمه‌گذاران از بانک اخذ می‌شود. 

وی، شرایط دریافت این وام قرض الحسنه را ساده  توصیف کرده و افزود: وام گیرنده نیازی به مراجعه به بانک ندارد، تمامی فرآیند دریافت وام در قالب تفاهم فی مابین توسط نماینده صدور انجام می‌پذیرد.

 

  • ناشناس

    الکی میگن بیست وچهارساعت میرزن خسارت رو ده روز هنوز نریختن

  • ناشناس

    من با یکی تصادف کردم بیمه ش این بیمه تجارت نو هست که بیست روز منو دووند حتی کروکی ام ازم خواست بعداز بیست روز میگن بیست روز دیگه چک خسارتت صادر میشه به نظرتون این میشه بیست وچهارساعت من با اون ماشین نان زن وبچم ودرمیاوردم این ببمه خانه خرابم کرد

  • ناشناس

    خداوکیلی چرا میگی بیستون چهار ساعت میریزیم چرا مردم سر کار میزارید آخه الان 15روزه هنوز نریختید

  • ناشناس

    دروغ میگه با یکی تصادف کردم که بیمش این بیمه بود خسارت ۳۰ ملیونیمو ۴ میلیون تایید کرد الان هم ۱۵ روزه نریختن، کلاهبرداری واقعیعه

  • ناشناس

    همش دروغه فقط دنبال بازار گرمی هستن

  • علی محمدنژاد

    من با یکی تصادف کردم فاکتور بردم ده میلیون شد ولی بعد بیست روز پنج میلیون ریختن

  • ناشناس

    همش دروغ

  • ناشناس

    با یک ماشین تصادف کردم بیمش تجارت نو بوده پارکینگ ندارم ماشینم جلو درخونه بادر خراب پارک میکنم همش وعده میدن بیست روز گذشته خسارت پرداخت نشده میگن خودت برو درست کن خسارت واریزمیشه پول ندارم درستش کنم واقعا بدترین بیمه تجارت نو هستش چذا اجازه ثبتشو دادن

  • ناشناس

    فقط در حد حرف

  • ناشناس

    آخه چرا همش دروغ میگین...آنلاین خسارت دادن فقط بیمه ایران....بقیه چرت و پرت میگن...تجارت نو یه قرون نمیارزه

  • ناشناس

    همش دروغه 1402,9,5 یک سواری آمد به ماشین من زد مقصر کامل بود بیمه تجارت نو بود هنوز خسارت نداده

  • علی

    خدا وکیلی بیمه مزخرفیه فعلا که سی و پنج روزه از پرداخت خسارت خبری نیست

  • ناشناس

    سلام من الان ۳ماه منتظر پرداخت خسارتم

  • ناشناس

    دروغ میگن .بنده ۲۵ روزه خسارت مو ندادن

  • ناشناس

    همش درحد شعاره

ارسال نظر