شناسه خبر : 34158

چطور بلیط هواپیما ارزان بخریم؟

چطور بلیط هواپیما ارزان بخریم؟

چه اهل سفر کردن باشید و چه گاه به گاه به مسافرت بروید، اگر بتوانید بلیط ارزان هواپیما رزرو کنید، تا حد زیادی در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کرده‌اید. گاهی برای سفر کردن محدودیت زمان دارید و گاهی فقط منتظر هستید تا یک بلیط ارزان برای سفر پیدا کنید. از طرفی، بعضی مواقع بلیط ارزان پیدا می‌کنید اما سایتی که قرار است از آن خرید کنید را نمی‎شناسید. در چنین شرایطی، بهتر است ریسک نکنید و از یک مرجع معتبر فروش بلیط هواپیما خرید کنید تا هنگام سفر به مشکل برخورد نکنید. در ادامه، ضمن معرفی انواع بلیط، برای رزرو بلیط ارزان هواپیما شما را راهنمایی خواهیم کرد. همچنین، یک مرجع معتبر و مطمئن برای رزرو آنلاین بلیط به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع بلیط هواپیما

هنگام انتخاب ارزانترین بلیط هواپیما، دو گزینه پیش روی شما است؛ اینکه از میان پرواز چارتری و سیستمی یکی را انتخاب کنید. اما بلیط چارتری یا سیستمی به چه معنا است؟ هر کدام چه معایب یا مزایایی دارد؟ وقتی آژانس‌های هواپیمایی یا شرکت‌های گردشگری همه صندلی‌های یک هواپیما یا بخشی از آن را برای مدت مشخصی اجاره می‌کنند و آن را خودشان به صورت مستقیم می‌فروشند، اصطلاحا به آن پرواز، پرواز چارتر می‌گویند. بلیط‌های چارتری معمولا ارزان هستند اما اغلب در مسیرهای پرتردد وجود دارند. همچنین، این نوع بلیط‌ها به طور معمول قابل استرداد نیستند و امکان لغو یا تغییر تاریخ پرواز در آنها وجود ندارد.

بلیط سیستمی، آن بلیط‌هایی هستند که نرخ مصوب دارند و مستقیما از طرف شرکت هواپیمایی تعیین قیمت شده‌اند. این پروازها ظرفیت مشخصی دارند و قیمت بلیط آنها با کلاس های پروازی مشخص شده است. به این صورت که وقتی کلاس‌های پروازی با قیمت کمتر پر شدند باید بلیط خود را با قیمت بالاتری تهیه کنید. در این نوع از بلیط‌ها هیچ وقت قیمت اصطلاحا لحظه آخری را شاهد نیستید. زیرا نرخ بلیط‌ها از قبل تعیین شده و ثابت است. اگر بخواهید از پروازهای سیستمی بلیط ارزان هواپیما رزرو کنید، باید از کلاس‌ ارزان آن خرید کنید. البته توجه داشته باشید که اگر با کودک زیر 12 سال سفر می‌کنید، بلیط سیستمی رزرو کنید که نرخ کودک از بزرگسال کمتر است.

 

پیدا کردن ارزانترین بلیط هواپیما

فلای تودی، بزرگترین و معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما در ایران، توانسته با ارائه ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از تمامی ایرلاین‌های معتبر جهان، محبوبیت بالایی در میان مسافران پروازهای داخلی و خارجی کسب کند. هنگامی که در فلای تودی برای مسیر مشخصی در جستجوی بلیط ارزان هواپیما هستید، می‌توانید با گزینه‌هایی پرواز مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین از میان گزینه‌های ارزان‌ترین، سریع‌ترین، بهترین تجربه، زودترین زمان رفت و دیرترین زمان رفت یک مورد را انتخاب کرده تا پروازها بر اساس این فیلتر به شما نمایش داده شود.

علاوه بر این، در فلای تودی، این امکان را دارید که با تقویم قیمتی، قیمت بلیط در روزهای قبلی و بعدی را مشاهده کنید. از طرف دیگر ، اگر هنگام رزرو سوالی داشتید، پشتیبانی 24 ساعته تیم مجرب و حرفه‌ای فلای تودی، در تمامی روزهای هفته هنگام و پس از رزرو بلیط هواپیما پاسخگوی شما خواهند بود.

مزایای رزرو بلیط ارزان هواپیما در فلای تودی

با فلای تودی به جامع‌ ترین سیستم رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیما داخلى دسترسی خواهید داشت. هنگام خرید از فلای تودی می‌توانید اطمینان داشته باشید که از پنلی امن و با دقت و سرعت بالا خرید می‌کنید. فلای تودی، با پوشش 100 درصدی پروازهای داخلی و خارجی گزینه‌های بسیاری را پیش روی شما قرار می‌دهد تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. همچنین، این امکان را دارید که هزینه رزرو بلیط داخلی و حتی خارجی را با کارت شتاب پرداخت کنید. علاوه بر این‌ها، در فلای تودی، امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما نیز وجود دارد.

از دیگر مزایای رزرو بلیط ارزان خارجی د رفلای تودی این است که با خرید بلیط از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه را با تخفیف ویژه‌ای خریداری کنید.

photo_2023-05-25_00-59-00

 

نحوه خرید بلیط ارزان هواپیما از فلای تودی

بهترین راه برای خرید بلیط ارزان هواپیما، خرید آنلاین از سایت فلای تودی است. در بخش رزرو پرواز سایت فلای تودی، مبدا، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید و گزینه جستجو را انتخاب کنید. سپس، فهرست تمام خطوط هوایی موجود در مسیر منتخب شما، نمایش داده می‌شود. دقت داشته باشید که نمایش فهرست پروازها از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده است. سپس، ایرلاین مورد نظر خود را از میان تمام پروازها انتخاب کنید و مشخصات فردی مسافران را وارد کنید. بعد از آن برای تکمیل فرآیند خرید وارد درگاه بانک شوید و با یک کارت عضو شتاب مبلغ بلیط را پرداخت کنید. پس از انجام این مرحله، بلیط از طریق ایمیل یا پیامک برای شما ارسال خواهد شد. بنابراین برای رزرو بلیط ارزان هواپیما ،همین حالا به فلای تودی مراجعه کنید.

 

ارسال نظر