شناسه خبر : 50075

اختصاصی چابک آنلاین؛

رهن خانه در صادقیه چقدر است؟

رهن خانه در صادقیه چقدر است؟

در گزارش امروز به بررسی هزینه رهن مسکن در محله صادقیه تهران پرداخته ایم.

به گزارش چابک آنلاین، صادقیه تهران یکی از محله های غرب و منطقه ۲ شهرداری تهران است که به آریاشهر نیز معروف است.

صادقیه از لحاظ موقعیت جغرافیایی نقش پل ارتباطی مهم بین شهر تهران و شهرهای غربی مانند کرج، قزوین و... عمل می‌کند. مسیرهای اصلی از تهران به این شهرها از طریق صادقیه عبور می‌کنند و در زمانه‌ای ترافیکی پررونق است.

صادقیه همچنین به‌عنوان پایانه غربی شهر نیز شناخته می‌شود. این به این معنی است که بسیاری از خدمات و امکانات موردنیاز شهروندان در این منطقه در دسترس است، از جمله این خدمات می‌توان دسترسی به مراکز خرید متعدد و دسترسی آسان به حمل‌ونقل عمومی و بزرگراه‌ها اشاره کرد. باتوجه‌به این ویژگی‌ها، محله صادقیه به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین محله‌های شهر تهران برای سکونت شناخته شده است.

محله صادقیه شامل خیابان‌های معروفی از جمله خیابان شهدای صادقیه، اسدی، خسرو شمالی و جنوبی، سازمان آب، فلکه اول و دوم صادقیه، بلوار گلاب و... است.

اگر قصد رهن خانه در صادقیه را دارید گزارش امروز ما برای شماست.

هزینه اجاره خانه در صادقیه چقدر است؟

برای رهن کامل یک آپارتمان در صادقیه حداقل ۷۰۰ میلیون تومان نیاز است، با این مبلغ می‌توانید یک آپارتمان ۶۵ متری در صادقیه را رهن کنید، این آپارتمان ساخت سال ۱۳۸۵ است.

برای رهن یک واحد ۷۰ متری در صادقیه باید ۷۵۰ میلیون تومان بپردازید؛ همچنین می‌توانید با پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان یک واحد ۸۰ متری در صادقیه رهن کنید، هر دوی این واحدها ساخت سال ۱۳۸۰ هستند.

اگر قصد اجاره خانه نوساز در صادقیه دارید می‌توانید یک واحد ۷۵ متری نوساز را با ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رهن کنید.

با یک میلیارد تومان می توانید یک واحد ۱۰ ساله ۹۰ متری و یک واحد ۸۰ متری ساخت سال ۱۳۸۰ را در محله صادقیه رهن کنید.

رهن کامل یک واحد ۸ ساله ۹۵ متری در صادقیه نیز ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. با این مبلغ همچنین می‌توانید یک واحد ۱۰۵ متری ساخت سال ۱۴۰۰ را نیز رهن کنید.

هزینه رهن کامل در صادقیه
محله متراژ سال ساخت رهن (تومان)
صادقیه ۶۵ ۱۳۸۵ ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۷۰ ۱۳۸۰ ۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۷۵ ۱۴۰۳ ۱٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۸۰ ۱۳۸۰ ۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۸۵ ۱۳۸۸ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۹۰ ۱۳۹۳ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۹۵ ۱۳۹۵ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۱۰۰ ۱۳۹۶ ۱٬۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۱۰۵ ۱۴۰۰ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت اجاره در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

 

ارسال نظر